| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| Eva44 Profil * |
#1 · Zasláno: 31. 10. 2013, 10:00:03
Dobrý den,
využíváme služeb zbožového vyhledávače heureka.cz. Konzultanti heureka.cz nám sdělili, že prokliky vracejících návštěvníků nejsou zpoplatněny. Ale při srovnání prokliků ze statistik heureka.cz a dat z GA se mi to moc nezdá, tzn. jsou zpoplatněny všechny prokliky. A další otázka je, proč ve statistikách heureka.cz je uveden (zpoplatněn) větší počet prokliků, než je počet návštěv z tohoto zdroje v GA ? Díky |
||
| ninja Profil |
#2 · Zasláno: 31. 10. 2013, 14:45:57
Dochází k záměně pojmů. Heuréka nezpoplatňuje opakované prokliky, tedy když někdo 3x klikne na váš eshop/produkt. Návštěva nebo dokonce Unikátní návštěvník v Google Analytics je něco jiného, není možné to přímo porovnávat.
Pokud někdo klikne na váš odkaz na Heuréce, proklik se okamžitě u nich započítá. Ve vašich Google Analytics ale až tehdy, když se načte celá stránka vašeho eshopu a měřící kód GA. To může znamenat prodlevu i několik sekund, kdy uživatel prohlížeč zavře, klikne tlačítko zpět, atp. Někdo můžeme mít i zablokovaný Javascript a pak jej vůbec pomocí GA nezaregistrujete. Je tedy zcela normální, že se čísla rozchází. Mělo by to být ale v řádu jednotek procent, ne více. Pokud máte rozdíly větší, zkontrolujte si implementaci GA, nastavení filtrů a jak tagujete odkazy na Heuréce. |
||
|
Časová prodleva: 12 let
|
|||
0