Autor Zpráva
Eva44
Profil *
Dobrý den,

využíváme služeb zbožového vyhledávače heureka.cz.
Konzultanti heureka.cz nám sdělili, že prokliky vracejících návštěvníků nejsou zpoplatněny.
Ale při srovnání prokliků ze statistik heureka.cz a dat z GA se mi to moc nezdá, tzn. jsou zpoplatněny všechny prokliky.

A další otázka je, proč ve statistikách heureka.cz je uveden (zpoplatněn) větší počet prokliků, než je počet návštěv z tohoto zdroje v GA ?
Díky
ninja
Profil
Dochází k záměně pojmů. Heuréka nezpoplatňuje opakované prokliky, tedy když někdo 3x klikne na váš eshop/produkt. Návštěva nebo dokonce Unikátní návštěvník v Google Analytics je něco jiného, není možné to přímo porovnávat.

Pokud někdo klikne na váš odkaz na Heuréce, proklik se okamžitě u nich započítá. Ve vašich Google Analytics ale až tehdy, když se načte celá stránka vašeho eshopu a měřící kód GA. To může znamenat prodlevu i několik sekund, kdy uživatel prohlížeč zavře, klikne tlačítko zpět, atp. Někdo můžeme mít i zablokovaný Javascript a pak jej vůbec pomocí GA nezaregistrujete. Je tedy zcela normální, že se čísla rozchází. Mělo by to být ale v řádu jednotek procent, ne více.

Pokud máte rozdíly větší, zkontrolujte si implementaci GA, nastavení filtrů a jak tagujete odkazy na Heuréce.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Příspěvky nesouvisející s webem budou odstraněny.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: