Autor Zpráva
Trafer
Profil *
Ahoj, kódovanie web stránok ma veľmi baví. Čoskoro pôjdem do 9. ročníka a budem si musieť vybrať strednú školu a odbor. Chcem sa vás tedy opýtať, ktorý by bola pre mňa najvhodnejší ak by som sa chcel aj v budúcnosti venovať práve kódovaniu webov. Je mi jasné že na škole budú zrejme učiť len základy a najviac sa toho naučím sám, no myslím že v budúcnosti pri výbere zamestnania budú aj zohľadňovať školu a odbor by sa mal aspoň okrajovo týkať tvorby webu.

Rád sa učím nové veci.
Baví ma matematika, ktorá mi celkom ide.
Ovládam HTML,CSS na vysokej úrovni.
S JS,PHP,MySQL som ešte začiatočník keďže sa len začínam učiť.


Škola by mala byť v kraji Orava.
Zechy
Profil
Buď elektrotechnická(ale tam bys musel počítat s HW programováním) nebo pokud je něco, co je vysazené přímo tak, že z tebe udělají Ajťáka(např. já studuju IT se zaměřením na programování a počítačové sítě a spoustu základů okolo v tom je).

Zpravidla tě na škole stejně jenom naučí jak myslet jako programátor, většinou hodiny programování vypadají tak, že třeba celý ročník se berou různé algoritmizační úlohy typu naprogramuj faktoriál, kochovu vločku, pythágorův strom, ...

Co se týče webových jazyků, ani zde se nic nepřiučíš, vždycky je to jenom základ, jak se s tim dělá, nejčastěji používané věci a to je vše. Ovšem třeba u nás, co se týče databází, jsme procházeli kurzem od Oraclu - Database design, database programming with SQL and PL/SQL a tam jsem se opravdu naučil i spoustu fíglů, co jsem ještě neznal.

Kdybych to měl nějak shrnout, pokud se nechceš babrat s věcma jako technická měření a kreslení, vyber si něco, co je vysazené na to, aby z tebe udělali tzv. Ajťáka. Jinak se během školy moc k jednotlivým jazykům nenaučíš, naučíš se pouze myslet jako programátor, pokud ta škola ovšem stojí za něco. Znám pár lidí, co na svoji IT školu nadávají, že ani učitelé pomalu neví, co je tam učí.
xROAL
Profil
Zechy: