Autor Zpráva
sanchez12
Profil
Zajímalo by mne, jestli mi něco stát může udělat, pokud mám své porfolio (jsem po škole, takže nejsem student, ještě nemám práci), kde mám něco o sobě, co ddělám (webdesign a podobně), ukázky prací (je tam ukázáno, že je to pro někoho dělané, třeba web šablona pro web, která chce být komeční, ale nikde napsáno, že jsem to dělal za peníze), kontakt atd.

Může na mne stát s tím, že si z toho vydělávám a stíhat (abych odváděl daň)? Jde mi o to že si zatím ŽL nechci založit, chci web veřejně spustit, aniž by se bál a počkat třeba na nějaké zakázky. Poté co si najdu práci si klidně ŽL založim a už to bude v pohodě.
Chro
Profil
Ty se hlavně nauč srozumitelně uvažovat a vyjadřovat. Jestli uvažuješ tak, jak se vyjadřuješ, z dluhů a exekucí nevyjdeš do konce života.
Bubák
Profil
Koukni na Jak začít s podnikáním?
sanchez12
Profil
Takže, pokud jsem pochopil, neměl by být problém.
Taurus
Profil
Jen pokoušíš... Pokud to neděláš za peníze a buduješ si jen portfolio, zatím bez nabídky, proč ne. Ale pokud evidentně nabízíš služby, můžeš být podezřelý, že si vyděláváš a nedaníš. Je to na tobě.
sanchez12
Profil
Já to vím, a určitě si chci udělat ŽL, jde mi jen o tom že zatím nemám práci (co se může za měsíc změnit, hledám) ale mám strach si právě zprovoznit veřejné portfolio aby se nestala taková věc, jakmile bude práce, ŽL nebude problém a je hotovo.

A pokud budu vést faktury třeba na tátu, který ŽL má? Může to tak být?
lionel messi
Profil
sanchez12:
A pokud budu vést faktury třeba na tátu, který ŽL má?
Ak ho má na činnosť, kt. budeš vykonávať ty, nevidím v tom problém.
sanchez12
Profil
lionel messi:
Ano, samozřejmě by si táta hned udělal živnost na to co dělám (web). Děkuji za upřesnění.
Joker
Profil
lionel messi:
„A pokud budu vést faktury třeba na tátu, který ŽL má?“
Ak ho má na činnosť, kt. budeš vykonávať ty, nevidím v tom problém.
Spíš to bude šedá zóna, teoreticky to asi úplně legální není (de facto by sanchez12 pracoval pro svého otce načerno).