Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Jackl Profil * |
#1 · Zasláno: 17. 6. 2015, 09:50:43
Dobrý den,
za roky fungování naší firmy jsme si vybudovali databázi několika stovek kvalitních mailů (nejčastěji na prezentacích, kde nám člověk osobně předal mail se souhlasem k zasílání novinek a informací). V jakém programu takovou databázi spravovat a hlavně, přes jaký nástroj maily posílat. Jsme úplní nováčci, zatím jsme maily přehlíželi a psali jen jednotlivým lidem (databáze v Google docs sloužila čistě jako adresář, archiv kontaktů). Stačil by opravdu jen jednoduchý nástroj, s možností vytvořit poutavý mail a místem, kam nakopíruji naše kontakty a maily se odešlou. Díky moc za rady. Jakub |
||
Alphard Profil |
#2 · Zasláno: 17. 6. 2015, 10:01:44
Hodně se používá třeba mailchimp.com.
|
||
Jackl Profil * |
#3 · Zasláno: 17. 6. 2015, 11:15:40
Děkuji moc,
nejde o nějaký složitý nástroj? Opravdu nepotřebujeme přesné statistiky a složité mailové kampaně. Hledáme intuitivní nástroj pro odeslání a správu hromady mailů na hromady adres :) Jakub |
||
Taurus Profil |
#4 · Zasláno: 17. 6. 2015, 11:59:51
Nepoužíval jsem jej sice, ale v jedné dobré knize zaměřené na použitelnost a psychologii je tento web často udáván jako příklad, takže věřím, že bude dobrý.
|
||
Jackl Profil * |
#5 · Zasláno: 17. 6. 2015, 12:13:52
Děkuji moc.
A ještě jeden dotaz. Mohu takhle poslat klasický mail nebo musím posílat jen grafické newslettery, prostě nějakou šablonu? Všude se píše o newsletterech, tak by mne zajímalo, jestli můžu poslat (a jestli je to normální), klasický mail, třeba s nějakým obrázkem nebo i čistě informativní text, třeba s pár odkazy. Nejsme eshop, ale auto-dealerství a vyloženě nepotřebuji posílat hravý newsletter plný grafiky. |
||
Keeehi Profil |
#6 · Zasláno: 17. 6. 2015, 14:52:40
Jackl:
Můžete posílat co chcete. A ano, v některých případech je obyčejný email mnohem lepší a vhodnější. |
||
Jackl Profil * |
#7 · Zasláno: 17. 6. 2015, 15:04:57
Děkuji moc, to jsem potřeboval slyšet.
Ono opravdu, to je všude newsletter sem a newsletter tam a 10 zaručených tipů a rad pro napsání newsletteru, ale zmínka o napsání normální mailu nikde. |
||
Časová prodleva: 9 let
|
0