Autor Zpráva
Littlefinger
Profil *
Zdravím,
študujem na gymnáziu so zameraním na informatiku (momentálne 2.ročník) a už od mala som vedel že sa chcem venovať IT, konkrétne programovaniu. Potreboval by som však pomôcť s niektorými vecami a verím že tu je to správne miesto.

1. Na ZŠ som bol v matematike skutočne talentovaný a nemal som s ňou problémy, teraz to na SŠ však vypadá že budem mať ďalšiu štvorku z matematiky, nechcem sa vyhovárať, no problém je v učiteľke. Vypadá to že ako trieda učiteľku vymeníme, no skôr ma zaujíma či tie štvorky budú mať veľký vplyv pri príjmaní na VŠ, má vôbec zmysel dávať prihlášku na IT školu so štvorkami z matematiky? Alebo je to len o známke na maturite?

2. Programovanie ma neskutočne baví a chcel by som sa vydať viacerými smermi, to je tvorba webových stránok a aplikácií ale taktiež mám veľký záujem o C#, mal by som si rozširovať obzory, alebo sa sústrediť len na jednu vec?
Mlocik97
Profil
Littlefinger:
nechcem sa vyhovárať, no problém je v učiteľke.


tak prečo sa vyhovárate keď nechcete? Ostatne je pravda že učitelia v školách sú často už aj "sprostejší" než žiaci, hold úroveň škôl na Slovensku. So 4-kami na VŠ to pôjde ťažko ale nieje to nemožné. Maturita samozrejme rozhoduje najviac ale aj vysvedčenia, ešte bych ti odporučil SCIO (je to sračka, ale pomôže sa ti dostať na VŠ).

To či sa zameriavať na jednu časť alebo na viacero záleží od teba.
M4n
Profil *
Dostat se na vysokou školu většinou není problém. Hlavní síto je konec prvního semestru a prvního ročníku.

Být tebou bych si velmi důkladně ujasnil, jestli je opravdu problém v učitelce nebo v tobě. Počítej s tím, že na IT škole budeš mít 3–4 semestry matematiky a pak ještě spousty předmětů, co matematiku aplikují. Pokud máš (oprávněně) čtverky z něčeho tak snadného, jako je středoškolská matematika, tak to bude asi hodně tvrdý chleba.
Taurus
Profil