Autor Zpráva
Mirek333
Profil
Zdravím ve spolek, asi mám hloupý dotaz, ale nejsem odborník a opravdu si nevím rady. Potřebuji přidat to htaccess jen jednoduché přesměrování, které jsem nalezl na těchto úžasných stránkách, ale mám problém. Cokoli zapíšu do tohoto souboru má při uložení za následek to, že se veškeré původně zapsané informace (zapsal profík) smrsknou a celé htaccess je v ten moment nefunkční a nepoužitelné.
Jednoduše mám stažený soubor v počítači a při editaci v txt editoru (normální poznámkový blok) se to stane. Nebo i když se to snažím editovat přes free ftp client jako je free zila je to stejné.

Může mi prosím někdo poradit jak jednoduše editovat htaccess abych neměl tento problém?

Děkuji velice za jakékoli rady co mě posunou vpřed.
M4n
Profil *
Server (a ten soubor) pravděpodobně používá Unixové konce řádků.
Nepoužívej poznámkový blok – obecně na nic, jeho autor pravděpodobně před dvaceti lety zemřel a v Microsoftu si toho zatím nikdo nevšiml.
Bubák
Profil
Mirek333:
Na svém pokusném webu mám (v různých adresářích) asi dvacítku souborů .htaccess a když jsem se teď díval, tak dvě třetiny z nich mají dosové konce řádků a není s tím žádný problém.
Jaké při ukládání volíš kódování? Měl bys použít ANSI.

Pokud to nepomůže zkus vystavit (třeba zazipovaný) nefunkční .htaccess soubor na web a dej sem odkaz.
Mirek333
Profil
Právě že to ukládám jako ANSI. smrskne se to hned v mojem PC přímo před mýma očima, ne na serveru. Pokusím se stáhnout nějaký jiný textový editor.
Kcko
Profil
Mirek333:

Notepad 2
Notepad++
Sublime Text
PSPAD
Mirek333
Profil
Díky za typ, testnul jsem první dva, ale problém je stále stejný. Navíc jsem pak v notepadu ručně rozdělil smrsknutý kód na řádky, přesně podle originálu a z nějakého záhadného důvodu tento soubor na serveru nefungoval, přitom i velikost souborů byla stejná.. už fakt nevím.