Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
kironet96 Profil |
Diky :)
|
||
Tomášeek Profil |
#2 · Zasláno: 29. 12. 2017, 22:24:07
kironet96:
Nebylo by lépe zeptat se na nějakém povolanějším místě, než programátorů? Ti za tebe případnou pokudu z finanční správy platit nebudou. Tady můžeš tak maximálně poptat dodání bezpečnějšího eshopu, kam se ti nebudou nabourávat náhodní kolemjdoucí. |
||
Keeehi Profil |
#3 · Zasláno: 30. 12. 2017, 01:50:37
kironet96:
Ještě jde o to, zda je ten eshop chytrý nebo ne. Ty hloupé umí třeba jen do EET posílat nové objednávky a storna nechávají na ručním zpracování pro majitele. Pokud se tedy k EET nedostala informace o stornu, pak to řešit nemusíš. Pokud ano, tak nejlepší bude se zeptat účetní, nebo ještě lépe přímo FU. |
||
davidfronek Profil |
#4 · Zasláno: 30. 12. 2017, 18:47:42
A za pár měsíců dojde ke zrušení EET pro eshopy, tak do té doby změnit způsob platby...
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Radek9 Profil |
#5 · Zasláno: 2. 1. 2018, 22:11:15
davidfronek:
Upřesním, že evidence pro platby kartou a platby skrze platební brány se ruší k 28. únoru (tedy od 1. března se již tyto platby neevidují). |
||
davidfronek Profil |
#6 · Zasláno: 3. 1. 2018, 08:10:35
Radek9:
„Upřesním, že evidence pro platby kartou a platby skrze platební brány se ruší k 28. únoru (tedy od 1. března se již tyto platby neevidují).“ čili jak jsem psal, za pár měsíců :-) |
||
Časová prodleva: 7 let
|
0