Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Dolphi Profil |
#1 · Zasláno: 23. 6. 2006, 08:11:13
Zdravím,
nemá někdo představu, jaké jsou porušeny paragrafy v případě neoprávněného vniknutí do cizí emailové schránky a následného zneužití (předání informací 3. osobě) informací z této schránky? |
||
Miloš Profil |
#2 · Zasláno: 23. 6. 2006, 08:54:53
Hádal bych analogii v porušení listovního tajemství; nejsem právník.
Tuším ale, že byla problematizována trestní odpovědnost v případě zaměstnavatele a pošty stahované do počítače v jeho vlastnictví. |
||
Časová prodleva: 7 měsíců
|
|||
DEREK Profil * |
#3 · Zasláno: 17. 1. 2007, 11:20:05
DOBRÝ DEN CHTĚL BYCH SE ZEPTAT DOSTAL JSEM PODMÍNEČNÝ TREST ZA POŠKOZOVÁNÍ CIZÍ VĚCI A V PRŮBĚHU TOHOTO TRESTU JSEM SPÁCHAL POKUTOVANÝ PŘESTUPEK CO S TOHO PRO MĚ VYPLÍVÁ PŘEDEM DÍKY ZA ODPOVĚĎ
|
||
Joker Profil |
#4 · Zasláno: 17. 1. 2007, 12:14:28 · Upravil/a: Joker
Dolphi
nemá někdo představu, jaké jsou porušeny paragrafy v případě neoprávněného vniknutí do cizí emailové schránky a následného zneužití (předání informací 3. osobě) informací z této schránky? Nejsem sice právník, ale co třeba §257a trestního zákona, Poškození a zneužití záznamu na nosiči informací: "(1) Kdo získá přístup k nosiči informací a v úmyslu způsobit jinému škodu nebo jinou újmu nebo získat sobě nebo jinému neoprávněný prospěch a) takových informací neoprávněně užije, (...) bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty" edit: Ještě dodám, že další odstavce v paragrafu stanovují vyšší tresty pro organizovanou skupinu, resp. vyšší způsobenou škodu / neoprávněný prospěch |
||
quinux Profil |
#5 · Zasláno: 17. 1. 2007, 12:35:12
Dolphi