Autor Zpráva
Romanticka
Profil
Zdravím,

zajímalo by mě, jak je to s tou DPP ve světě webdesignu. Jsem jeste student. ŽL nevlastním a proto dělám na DPP. Vím, že na DPP můžu pracovat 100hod za rok u jednoho zamestnavatele. Jinak vim, ze kdyz jsem student, mam nejake slevy ny danich nebo tak neco. Zajimalo by me ale, o co se jeste musim starat? Co musim zaplatit nebo odvest statu, pokud tedy neco musim takoveho udelat? Nekde jsem cetl, ze na konci roku bych mel fin.uradu odevzdat nejaky papir, kde bude zuctovani za cely rok, nebo tak neco, moc jsem to nepochopil. Prosim o nejakou radu. Co musim vse udelat proto, abych mohl pracovat bez problemu na DPP?
souki
Profil
Ta sleva na dani se dá zvýššit podepsáním Prohláššení poplatníka. Jak je to přřesněě finančče ale netušším. Zrovna taky řřešším kolik můůžžu napsat abych to ješštěě nemusel danit

EDIT: sry za diakritiku.. nějak mi zlobí FF
Peca
Profil
V Právu nedávno vyšel článek "Jak platí daně studenti z letních brigád". Hledej po zaregistrování na www.pravo.cz Bez registrace to asi nepůjde.
souki
Profil
po zaregistrování je odkaz http://pravo.newtonit.cz/default.asp?cache=986156

EDIT: pardon... je to doččasný link... použžij hledání
quinux
Profil
Romanticka
Když pracuješ na DPP, tak ti daně vyřizuje zaměstnavatel. Co se týče toho ročního zůčtování, tak to asi budeš muset udělat sám, ale nejlepší máš si zavolat nebo zajít na finanční úřad. Můžeš se hned zeptat na vše najednou a možná ti třeba poradí i lepší způsob než DPP (kvůli tomu omezení na 100hod). Alespoň já s tím mám dobré zkušenosti, vždy mi ochotně poradili a měl jsem informace z těch "nejpovolanějších" rukou.
Romanticka
Profil
jo clanek dobrej, pomohl, ale nevim jednu vec. Co kdyz budu mit prijmy od 4 zamestnavatelu? To potom musim podat to danovy priznani? Nebo ho nemusim podavat?
quinux
Profil
Romanticka
Když je to od více zaměstnavatelů tak buď ti to udělá všechno ten poslední (aktuální) a nebo to budeš muset udělat sám.
Romanticka
Profil
quinux