Autor Zpráva
marfig
Profil
Chtel jsem narychlo vypalit kolegovi data na RW, byl jsem osvicen na medium jsem se podival nez jsem ho dal do mechaniky. Nejak se mi nezdalo a prejel jsem jemne (fakt ne smirkem) prstem pres nej. Na vysledek se podivejte na www.marfigweb.wz.cz/KO_CD.jpg Dat ho do mechaniky tak ji mam dokonale zprasenou. Uvadim to pro ilustraci, pro uzivatele verici CD.
Podotyka, s mediem bylo slusne zachazeno.
Martin
habendorf
Profil
OT: To jsi nám to hezky vyfotil - 3/4 obrázku o ničem a to podstatné...

Ale jinak, jestli to tedy není nějaká sranda, tak teda docela soda!
marfig
Profil
Sranda to fakt neni, mam legracky rad, ale s timhle bych ve svoji mechanice neftipkoval :(

3/4 obrázku o ničem a to podstatné...
Co mas proti te fotce, jak jsem to mel vzit jinak ?
habendorf
Profil
marfig: No já tedy přes 3/4 obrázku vidím normální CD, a tam kde je to "sloupnuté" je to oříznuté (?). Ale tohle je OT, o kvalitu fotky tu nejde - já jen když se ptáš...
Martin
Profil
Používej značková media :)
marfig
Profil
Bylo to original medium dodane k mechanice, jak vidno, moc znackove asi nebylo. :)
Glacier
Profil
co bys očekával od média dodaného k mechanice, takovéhle věci nikdy nebývají kvalitní
DoubleThink
Profil *
Dat ho do mechaniky tak ji mam dokonale zprasenou

Dávat ho do mechaniky je v tuto chvíli zbytečné - záznamová vrstva už se na tebe směje z té špatné strany.

U levných médií se to stává až nepříjemně často - není to způsobeno ani tak zacházením, jako spíš šmejd výrobou.

Nezbývá, než si za 20 korun koupit pořádný Verbatim nebo Memorex
bojars
Profil
"MITSUBISHI CHEMICAL CORPORATION"
Mno, keď toto nie je značka...

(aj tak si marfig robí z nás srandu: musím uznať, že ja to dooobrééé)
Martin
Profil
Já kupuji Verbatim CD za 7kč....DVD za 15
thingwath
Profil
Obecně bych CD-R moc nevěřil. Mechanicky skoro nic nevydrží a jakou to má životnost... Taky těžko říct.
Acci
Profil
Možná bych prošel seznam médií na CDR a podle toho vybírat
marfig
Profil