Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
anonymous Profil * |
#1 · Zasláno: 26. 1. 2007, 22:38:18
jaká by mohla být cena za umístění reklamy na stránkách s průměrnou návštěvností 20.000/měsíc?
|
||
Dero Profil |
#2 · Zasláno: 26. 1. 2007, 22:56:56
anonymous:
- Jaké reklamy? - Kde na webu? - Jaké je zaměření webu? - Jaký je reklamní subjekt? |
||
anonymous Profil * |
#3 · Zasláno: 26. 1. 2007, 23:07:13
...reklama může být banner nebo ikona
...na webu s fotografiemi zvířat ...reklamní subjekt nemůžu znát?? ptám se proto, kdyby někdo oslovil (a svoji reklamu zná zatím jen ten dotyčný )?? |
||
Tower Profil |
#4 · Zasláno: 26. 1. 2007, 23:41:16
Mám takový pocit, že v tomto případě cena nebude a ani vlastně nemůže být nijak vysoká, spíš naopak.
Pro tvrznení mám několik důvodů: pro cílovou skupinu existuje málo zadavatelů, vlastně jen internetové obchody s chovatelskými potřebami a těch moc není, nulová informační hodnota (návštěvník není vybuzen k akci). Doporučoval bych něco jiného - konkrétně zobrazování odkazů na profesionální placené fotogalerie. S polu s textem ve stylu "Líbí se Vám tyto fotografie? Stáhněte si podobné!" by to teoreticky mohlo něco vydělat. |
||
anonymous Profil * |
#5 · Zasláno: 26. 1. 2007, 23:44:48
Tower
beru v povědomí názor |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0