« 1 2 »
Autor Zpráva
Bobulka bambulka
Profil *
Ahoj, žeším jednu zapeklitou otázku a prosím Vás o rady zkušenějších z praxe. Nakonec se rozhodnu stejně sám, ale prosím napište všichni kdo můžete přijít z neocenitelnou radou a zkušenostmi:

Studuji střední školu a mám nabídku od jedné firmy, že bych u ní mohl pracovat po maturitě. Jedná se o známou grafickou firmu. V podstatě mě tam i všechno doučí a naučí věci, o kterých se může kdekomu jen zdát. Budu mít také praxi...

Řeším otázku jestli je to to správné, chtěl jsem jít na vysoku školu a mít papír Ing., nedokážu posoudit co je lepší či ne. Praxe je konec konců také důležitá a takováhle nabídka. Děkuji za jakékoliv názory. Jsem hlavně kodér, takže je to zvláštní...
habendorf
Profil
Jdi na VŠ. Takových nabídek ještě bude...
Martin Kuželka
Profil
JJ, přesně tak.. pokud jsi (budeš) dobrý, bude o tebe zájem i za pár let...
Railbot
Profil
Ta škola by tě stejně za čas mrzela, vzdělání ti nikdo nevezme. takže pokud můžeš, tak běž raději studovat. To ti radím. Potom si z nabídek budeš moct vybírat.
Nox_lbc
Profil
Nebo vezmi práci a vejšku si dělej při tom ;)
Michalek
Profil
Řeším stejný problém, nechal jsem se ukecat na VŠ :-) Zkusit se to zkusí a když to nevyjde, firma to zálohuje.
Vít Dlouhý
Profil
Aby to tu nebylo tak jednostranné, tak já jsem se vydal tou druhou cestou, tzn. začal jsem pracovat a školu odsunul (buď na rok, dva, nebo na furt, podle toho jak se bude dařit). Je fakt, že titul ti nikdo nevezme, na druhou stranu, v tomto oboru se na tituly nehraje, důležitější jsou schopnosti a znalosti... Pokud to vztáhnu na sebe, tak raději budu 4 roky získávat praxy a dělat to co mě baví, než se 4 roky potit učením se přežvýkavaných věcí, z nichž polovina mi přijde zbytečná (no flame). Letos se tuším na ČVUT otvíral velmi zajímavý obor, nepamatuji si přesný název, ale slibovaly se nová média, webdesign apod., fakt je ten, že minimálně rok, možná dva se k tomu skoro nečuchne, protože probíhá matematické síto...