Autor Zpráva
Janny
Profil *
Dobrý den,
chystám se již několik let koupit počítač a chci koupit výhodně. PC si chci nechat tak nějak sestavit z komponent v cenové relaci okolo 27 tisíc. Je vůbec výhodné kupovat PC před Vánoci? Jaké platí obecné rady a postupy při kupování PC? - Nejsem odborník na hardware, ale mám dojem, že většina hotovýách sestav je poněkud nevýhodných. Mol by mi někdo poradit jak postupovat? Děkuji.
Kcko
Profil
>> chystám se již několik let koupit počítač

Ja byt tebou bych jeste tak 5 - 10 let pockal, pak urcite nakoupis velmi vyhodne :)
Miloš
Profil
Kcko
To pak bacha, aby ho nekupoval jako starožitnost.
Zdeněk Košťál
Profil
Janny
Nejlepší je si to nechat sestavit od odborníka po Vánocích až spadnou ceny - toť můj tip ;-).
DoubleThink
Profil *
Vyplatí se kupovat počítač před Vánoci?
Vyplatí se cokoliv kupovat před Vánoci?
Pokud ho nezamýšlíš koupit jako dárek, počkal bych minimálně do ledna.

Jinak sestavy se vyznačují vyzdviženými známými parametry - co největší HDD, ale pomalý a hlučný; CPU s co největší frekvencí, ale slabou architekturou a malým reálným výkonem; GPU s obrovskou grafickou pamětí, ale vše na desce a sdíleno s CPU a RAM; co nejvíc RAM, ale nižší kvality a pomalejší odezvy... to vše na low-end základní desce s nulovými vyhlídkami na budoucí upgrade.

Takže doporučení je vybrat komponenty zvlášť a poskládat si je sám (složitost Lego Basic pro děti od 8-let) nebo nechat složit u prodejce.
Joker
Profil
Janny
Já osobně elektroniku před Vánoci nenakupuju. Jednak kvůli cenám a jednak si věci často vyzvedávám osobně (a některé věci je dobré před koupí vidět "naživo") a v prosinci jsou všude hrozné fronty :)
armin
Profil