Autor Zpráva
hanyZ
Profil
Chtěl bych se zeptat nějakého zdejšího ms-odborníka na věc, která mě zajímá už delší dobu. Nevíte někdo, co znamená to ukrutné množství jakéhosi zakomentovaného kódu, které produkují při tvorbě html stránek ofisovské editory jako word nebo publisher? Viz. např. kód http://fzsukostelicka.wz.cz/

Jen čistě ze zvědavosti .... vypadá to jako nějaké xml (?)

Díky
Wan-To
Profil *
Nejsem žádný odborník, takže ti na tvůj dotaz neodpovím ;-) Ale poradím ti, abys MS office k vytváření stránek nepoužíval...
hanyZ
Profil
Wan-To : Dík za dobře míněnou radu, ale já TO na vytváření html stránek nepoužívám. Zajímá mě to čistě z akademického hlediska.

btw. Aby nedošlo k mejlce, ty stránky NEJSOU moje, probůh! :)
SuE
Profil
myslím, že je to nějaký jejich interní kod, aby se k tomu dokázaly vrátit při změnách -zkonvertovat si to zpátky do svých tajných formátů :-)
Wan-To
Profil *
To musí být nějaké příšerné XML - jinak by to nefungovalo ve Firefoxu.
ronnie
Profil
XML :)))) tohle není, je to nějaký kód od Microsoftu, všechno je v poznámkách, takže to může sloužit max. jen prohlížečům MSIE...XML je úplně něco jiného:))
Wan-To
Profil *
Já jsem si říkal, že když to běhá i ve Firefoxu, že by to mohlo být XML. Protože Firefox bude těžko podporovat nějaký "super-vynález" Microsoftu...
jhajsl
Profil *
jak říká Sue ... aby jsi to mohl zpětně otevřít ve Wordu se zachováním wordovského formátovní.
Anonymní
Profil *
>ronnie
tak nas prosim pouc co xml je, protoze tohle JE xml. Ze tomu nerozumis, tak se nemusis tlemit.

Jinak Office umi nejak generovat i celkem cisty HTML. Staci to nekde prepnout. To co je vygenerovano takhle si holt udrzuje vsechny informace o dokumentu jako normali .doc nebo jinej format.
ronnie
Profil
Ok, nedíval jsem se na zdrojová kod, myslel jsem, že se jedná o nějaký soubor microsoft wordu z roku 96 o miliónech zbytečných komentářů...uznávam svou chybu:(
DoubleThink
Profil *