Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Hybrid Profil * |
#1 · Zasláno: 8. 3. 2008, 16:23:14
Dobrý den,
právě pro klienta realizuji www stránky o firmě, která se zabývá tvorbou draků, padáků atd. Problém je, že firma nabízí 2 hlavní a zároveň velmi odlišné produkty - běžné draky a paragliding. Pro každý produkt je v této době vytvořena individuální prezentace (protože obsahu je opravdu k obé tématice hodně). Hlavní stránka (index) uživateli nabídne základní volbu mezi normálními draky a paraglidingem. po kliknutí je uživatel přesměrován na konkrétní prezentaci. Osobně nejsem zastáncem podobných vstupní stránek, ale nenapadá mě další vhodné řešení. Uvažoval jsem nad vzájemnými odkazy v hlavičce jednotlivých prezentací a pak jsem také řešil jak na každé stránce odlišit odkazy "úvodní stránka" konkrétní aktivní prezentace a "úvodní stránka - index (hlavní stránka firmy)". Ponechali byste "vstupní stránku" nebo byste provázali prezentace jinak? jak? nevíte o podobné prezentaci, která podobný problém dostatečně elegantně vyřešila? |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0