Autor Zpráva
Hybrid
Profil *
Dobrý den,
právě pro klienta realizuji www stránky o firmě, která se zabývá tvorbou draků, padáků atd.

Problém je, že firma nabízí 2 hlavní a zároveň velmi odlišné produkty - běžné draky a paragliding. Pro každý produkt je v této době vytvořena individuální prezentace (protože obsahu je opravdu k obé tématice hodně).

Hlavní stránka (index) uživateli nabídne základní volbu mezi normálními draky a paraglidingem. po kliknutí je uživatel přesměrován na konkrétní prezentaci.

Osobně nejsem zastáncem podobných vstupní stránek, ale nenapadá mě další vhodné řešení. Uvažoval jsem nad vzájemnými odkazy v hlavičce jednotlivých prezentací a pak jsem také řešil jak na každé stránce odlišit odkazy "úvodní stránka" konkrétní aktivní prezentace a "úvodní stránka - index (hlavní stránka firmy)".

Ponechali byste "vstupní stránku" nebo byste provázali prezentace jinak? jak? nevíte o podobné prezentaci, která podobný problém dostatečně elegantně vyřešila?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Příspěvky nesouvisející s webem budou odstraněny.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0