Autor Zpráva
Dranel
Co je v dnešní době větším problémem? Když mám menší (myšleno datově) obrázky, ale je jich víc, nebo když mám větší (myšleno datově) obrázky, a je jich míň? Zároveň se chci zeptat, jestli se PHP include bere také jako HTTP request nebo ne. Já toho poslední dobu studuju tolik, že v tom mám už docela guláš :-)
vertigo4
no řekl bych, že nejlepší bude kompromis.... možná to zní jako fráze, ale asi přesně odpovědět nelze
Dranel
vertigo4
To je jasné, že nejlepší je vždy kompromis... já se ale ptám, jestli se stránka načte dříve, když bude více požadavků a méně Kb, nebo když bude méně požadavků a více Kb... něco jsem o tom četl v knížce Zrychlete své WWW stránky... asi ji budu muset najít.
Timy
Dranel
Zároveň se chci zeptat, jestli se PHP include bere také jako HTTP request nebo ne.
Nebere.

Co je v dnešní době větším problémem? Když mám menší (myšleno datově) obrázky, ale je jich víc, nebo když mám větší (myšleno datově) obrázky, a je jich míň?
Zkus a uvidíš, co se ti bude načítat rychleji. Tipl bych to na víc menších obrázků.
Dranel
Ještě někdo si tipne? :)
nightfish
já se ale ptám, jestli se stránka načte dříve, když bude více požadavků a méně Kb, nebo když bude méně požadavků a více Kb
vzhledem k tomu, že víc obrázků vygeneruje víc požadavků, bude celková režie HTTP protokolu větší než v případě s menším počtem větších obrázků
souki
Byl jsem teď pár dní pod FUP a přijde mi, že při pomalém netu je horší více malých a u rychlého je to naopak
Leo
Napriklad IE posila jen dva http pozadavky na danou domenu za sekundu, takze treba dvacet (nekesovanych) obrazku znamena nacitani 10 sekund bez ohledu na rychlost pripojeni. Krome toho rezie na navazani spojeni je dost velka, Leo
Dranel
Leo
Takže říkáš, že čím méně požadavků tím lépe? Také jsem zastánce toho názoru (sakra já už se do tý knížky musím podívat) :)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Příspěvky nesouvisející s webem budou odstraněny.

Odkud se sem odkazuje

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.