Autor Zpráva
Lukáš Průdek
Profil
Hezký den,
zajímalo by mne jestli porušuji autorská práva, pokud se mi líbí na internetu nějaká část obrázku, tak si ji nakreslím (téměř totožnou), ale obrázek nikterak celý nekopíruji. Díky za info.
Leo
Profil
To je dost problematicka vec, idealni reseni je dohodnout se s majitelem obrazku, slusnost je slusnost, pravda, pokud se da drzitel autorskych prav vystopovat, Leo
Lukáš Průdek
Profil
to Leo:
ono jde o zahraniční autory, proto silně pochybuji, že by dali souhlas (zvlášť, když by ani e-mail sám nebyl bezchobný, protože nejsem v angličtině odborník). Tak se obracím na tuto diskuzi, abych našel vhodné východisko
Leo
Profil
"ono jde o zahraniční autory, proto silně pochybuji, že by dali souhlas"

Co ja mam zkusenost, tak zahranicni autori daji souhlas mnohem spis nez cesti (ti casto ani neodpovi). Za zkousku nic nedate a s anglictinou bych si hlavu nelamal, staci hole vety :-) a co se chyb tyka - Anglicani i Americani jsou uz DAVNO zvykli na to, ze jejich rec kdokdo komoli. Takze to je to vhodne vychodisko. Leo
j_hajsl
Profil
Myslím, že obrázek nesmí být zaměnitelný s původním ... inpirace se nezakazuje ;-) (imho)
bojars
Profil
...část obrázku, tak si ji nakreslím (téměř totožnou), ale obrázek nikterak celý nekopíruji...

IMHO: pokiaľ sa nejedná o idnetifikovateľnú časť: text, alebo logo, tak by to nemalo byť porušením autorských práv. Bežne sa stretávame na čínskych blšákoch s tým, že sa predávajú výrobky, ktoré majú názvy graficky zhodné, ale iba malou zmenou písmena (samohlásky) pozmenené a prejde im to, aj keď aj to je istá forma plagiátorstva. Ale mal by to byť naozaj prekreslený obrázok.
Lukáš Průdek
Profil
No tak abych to upřesnil: jde mi o ty postavičky. Nechci je mít ovšem úplně stejné. Jsem zvědav na vaše odpovědi
Fred
Profil
To vypadá hodně profesionálně, buhví jestli si to sami nemuseli kupovat. Nebyl bych rád kdyby mě tohle někdo kopíroval.
Leo
Profil