Autor Zpráva
mikul
Profil
Zdravím. Chci se zeptat, jestli někdo víte, popř. máte vlastní zkušenost, s nějakým oborem na VŠ který je alespoň částečně zaměřen na tvorbu webu. Prohledával jsem různé VŠ a různé fakulty a nikde jsem na nic nenarazil. Když už tam je programování tak C+ a JAVA, což by nevadilo, jen kdyby k tomu chtěli přihodit, klidně i volitelně, PHP a další k tomu potřebné. Díky za tipy.
Dero
Profil
mikul: FEL ČVUT - Softwarové technologie a management (obor Web a multimedia)

Studuju druhým rokem, pokud tě technologie webu zajímají, mohu doporučit.
mikul
Profil
Je pravda že ČVUT jsem neprohledával. Mám to ze Zlínska malinko z ruky. Chci to totiž dálkově, tak se mi nechce moc daleko. Tak Brno by bylo dobré. Prezenčně už jsem v Ostravě na něčem úplně jiném. Myslíš, že to dálkově splní nějaký smysl?
panther
Profil
mikul
Myslíš, že to dálkově splní nějaký smysl?
nějaký smysl má praxe, zkoušet a zkoušet, číst, vzdělávat se sám, školu na to snad ani nepotřebuješ :-)
Dero
Profil
Dálkově má studium smysl jen kvůli získání "papíru".
joe
Profil
Dero
To u prezenčního přece taky :)
Dero
Profil
joe: Škola tě nenechá tak snadno zakopat se v úzké specializaci. V tom vidím její další přínos.
joe
Profil
Dero
To jistě, ale taky záleží na onom člověku, jak se tomu postaví. Člověk který chce, se samostudiem naučí daleko víc věcí než třeba na té VŠ. Kdo nechce, ten se ani na VŠ toho moc nenaučí. Mj. zajímavý výběr semestrálky pro tvorbu webů.. :-)

mikul
Dneska bude asi všude Java, je považována za moderní jazyk. Ono nakonec to studium od Dera není špatný, jenom do tebe budou občas (někdy i často) cpát věci, který pak nikdy potřebovat nebudeš, ale holt takový jsou dnešní VŠ...
Filo
Profil
na webu Univerzity Tomáše Bati - Fakulty multimediálních komunikací je informace o oboru Multimedia a design - Ateliér Grafický design (Charakteristika oboru:
Obsahem studia je seznámení se s celou šíří spektra grafického designu: písmo a