Autor Zpráva
Boubelka
Profil *
Dobrý den,
vím, že to sem až tak docela nepatří, ale chodí jsem spousta tvůrců e-shopů, a tak si myslím, že mně dokážete pomoci.

Objednala jsem si v jednom e-shopu mp3, bohužel udělali chybu - moje objednávka měla dorazit nejpozději do dvou týdnů a najednou čekám na zboží už skoro měsíc. Mám nárok na nějakou slevu z prodlení? Děkuji
quinux
Profil
Pokud jste zboží nezaplatila předem, tak jim napište, že objednávku stornujete a víc se nemusíte zabývat. Pokud jste ji už zaplatila, tak ji můžete také stornovat, ale bude záležet na serióznosti obchodu jak rychle Vám vrátí peníze. Příp. slevy se můžete také domoci, ale myslím, že to je spíše na domluvě než na zákonu. Pokud Vám ji nebude chtít prodejce poskytnout, tak se kvůli "pár" stovkám asi soudit nebudete.
Joker
Profil
Boubelka
To je spíš než pro vývojáře otázka pro právníka.
Můj soukromý názor je, že na slevu nárok nemáte (ve smyslu, že by byli povinní nějakou slevu dát), ale můžete odstoupit od smlouvy, respektive zrušit tu objednávku. Třeba pak nabídnou nějakou slevu sami :)
Tolik můj názor, samozřejmě se můžu mýlit.
ninja
Profil
Nedoda-li jedna strana plneni radne a v cas, je v prodleni. V takovem pripade mate pravo na slevu, pripadne po vyzve s dodatecnym terminem plneni na odstoupeni od smlouvy, nejedna-li se o fixni smlouvu. POkud jste zbozi objednal jako spotrebitel v eshopu, vstupuje do procesu jeste specificke ustanoveni o ochrane spotrebitele a nakupu na dalku.

Zjednodusene, nejednodussi mate kontaktovat eshop. Pozadujte slevu podle uvazeni. Pokud se nedomluvite, mate pravo svoji objednavku zrusit. V takovem pripade musi druha strana vratit veskere jiz prijate plneni (penize).
Boubelka
Profil *
Díky! Ještě dodám, že je to na dobírku. Takže faktura bude v balíčku až to někdy přijde. Zkusím jim tedy napsat.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Příspěvky nesouvisející s webem budou odstraněny.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0