Autor Zpráva
xknow
Profil *
Takovej dotaz ohledne platu na hodinu pro webdesignera. Jde o to ze jsem jiz prosel nekolika ceskymi firmami a v podstate nemam do dnesniho dne uplne jasno jak se pohybuji hodinove taxy v tomto oboru (obecne). Zacinal jsem jako student/brigadnik v jedne firme kde jsem mel 100Kc/hod. jiz pred rokem a pul. Za tu dobu jsem samozrejme ziskal celkem dost zkusenosti a dnes pracuji v dalsi nejmenovane firme (opet jako student), kde delam webdesign a v podstate furt za nastupni plat (skoro rok). Mezi klienty se objevuji i vetsi spolecnosti a dochazi kolikrat k nekolika navrhum (nez je onen klient spokojen)- ve firme to je resene fixni castkou, coz se mi taky moc nelibi. Take dochazi ke striktnejsim drzeni terminu a naslednych pokut za jejich nedodrzeni- jak jsem jiz uvadel jsem student a treba ve zkouskovym to byl docela frmol- neobeslo se to bez pokuty za nedodrzeni terminu (na navrh byva tak v prumeru 1-2 tydny). Proto jsem dosel k zaveru, jak tuto situaci co nejlepe vyresit a napadlo me zvyseni platu na hodinu, preci jenom v nekterych pripadech nesu celkem velkou zodpovednost. Proto se ptam jak se v prumeru pohybuji hodinove sazby za post webdesign u lidi co jiz nejake zkusnosti v oboru maji.

predem diky za vsechny nazory.
Joker
Profil
xknow
Hmm, to asi nebude snadné říct, hlavně u studentské brigády... třeba já dostal na jedné brigádě zezačátku (pravda, už to je nějakých 8 let... to to letí) 70 na hodinu. Později 90 na hodinu. Perlička: odběrateli se za hodinu mé práce účtovalo 2500... to je život :-)
Pak jsem měl nabídku na brigádu na jednom projektu... řekl jsem si 200 na hodinu a dostal je :)

Jde hlavně o to, kolik je ta firma ochotná dát a za kolik jste ochotný pracovat. No a taky o to, jestli by to za ty prachy byl ochotný dělat někdo jiný. Pokud ano, asi máte smůlu.
Nicméně pravda, 100Kč/h ~ 16000 měsíčně u zaměstnance na plný úvazek, nic moc.

Mimochodem: