Autor Zpráva
Jan Tvrdík
Profil
Zdravím všechny diskutéry,
sháním odkaz na nějaký článek, který by vysvětloval, proč není dobré dělat „intro stránky“, tj. stránka, na které je většinou jeden velkem obrázek a odkaz s textem vstupte. Zkoušel jsem něco vygooglit, ale nic jsem nenašel, asi nenacházím ta správná klíčová slova :(
mikul
Profil
Protože třeba mě to otravuje, což je asi hlavní důvod.
Jinak promiň, jen jsem to proletěl takže jsem si na poprvé nevšilm, žádný odkaz nemám...
fandaa
Profil
Jan Tvrdík
Žádný odkaz nemám, ale zkus říct důvod, proč ji mít. Vesměs to každého pouze otravuje a zdržuje.
Jan Tvrdík
Profil
Měl jsem to původně napsáno v titulku, ale byl dlouhej, tak jsem ho zkrátil. Já žádnou intro stránku nechci, ale zkouším sehnat článek, kde je popsáno, proč je to špatné, abych ho mohl poslat někomu jinému, který to nechápe :)
Str4wberry
Profil
Nemusí to pochopit, stačí když to přijme. :–)
Timy
Profil
Protože je to k ničemu a zdržuje to. Ať zkusí říct rozumný důvod proč by to tam mělo být :-).
Jake Cooney
Profil
Tak snad proto, že pak je za homepage považována ta intro stránka, kde nejsou odkazy a nepředává se tedy PageRank, ne?
Tohle bych bral s tim, že je to otravný, jako dva rozumný důvody a obloukem bych se tomu vyhnul.

Případně pokud někdo (klient) na intru trvá, tak načti celou stránku a pak přes to narvi intro přes JS, ať je tam aspoň ten obsah pro roboty.
Hitman
Profil
Jan Tvrdík
Zdržuje mně to, ještě lepší je když se musím proklikat přez více obrázků, než se dostanu k normálnímu obsahu.
H13
Profil
Jan Tvrdík

Představ si, že na Václaváku prodáváš ve stánku párek a pívo a postavíš si před stánek chlapa, kterej bude odchytávat všechny zákazníky, kteří se rozhodli si u tebe něco koupit a bude jim ukazovat fotku (možná i video) tvýho stánku a když budou chtít, tak teprve pak je k tobě pustí. Tak to prostě nefunguje, protože by to byl nesmysl, na to podle mě není zapotřebí článek
shaggy
Profil
Hitman, H13 a ďalší
Myslím, že Jan Tvrdík chápe nevýhody "intra", len hľadá odkaz na odborný článok v ktorom sa píše o týchto nevýhodách, aby ho mohol podsunúť klientovi. Ľudia proste viac dajú na napísaný text, ako keď im to osobne vysvetľujete.
Plaváček
Profil
Jan Tvrdík

Méžná ti pomůže tento článek - http://interval.cz/clanky/co-na-vstupni-stranku-firemniho-webu/ .

Pravděpodobně ale rozhodujícím důvodem, proč vstupní stránku nedělat, je SEO a moderní fulltextové vyhledávače. Ty mohou v podstatě prázdnou stránku bez informací považovat za nepodstatný šum a nezařadit ji do indexu. Navíc není nikde řečeno, že uživatel, hledající nějakou konkrétní frázi, přistane právě na úvodní stránce webu. Vlastně je spíš pravděpodobnější, že skonči kdekoliv uprostřed (Marek Prokop říká, že uživatel nechodí hlavním vchodem, ale klidně se vplíží okénkem od záchoda).
H13
Profil
shaggy
Vím, že Honza Tvrdík chápe nevýhody "intra"... Jde o to, proč hledat nějaký článek. Stačí se přece klienta zeptat, jestli by před svůj kamenný obchod umístnil nějakou bariéru, která by stěžovala přístup zákazníků do prodejny? Na logický věci přeci nepotřebuješ článek.

Ľudia proste viac dajú na napísaný text, ako keď im to osobne vysvetľujete
To je něco jako když by zákazník vešel do autosalónu a chtěl si koupit auto, ale před tím by chtěl po prodavači nějakej článek o tom, proč by bylo dobrý do auta lít benzín, když by s ním chtěl jezdit...
Bubák
Profil
Podělím se o svůj názor.
Intro okrádá o čas. Já nemám zájem pobývat tam, kde mě okrádají o čas.

Jde udělat "kočkopes", intro se ukáže, ale jen jednou, pro inspiraci třeba kód na konci stránky www.jakpsatweb.cz/reklama/technologie.html

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Příspěvky nesouvisející s webem budou odstraněny.

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0