Autor Zpráva
Majkl578
Profil
Dobrý den (noc),
posledních několik dní jsem přemýšlel, jestli tenhle příspěvek psát nebo ne. Po tom, co jsem tu žažil ve čtvrtek jsem si ale řekl, že to udělám.

Chtěl bych tedy touto cestou požádat o možnost moderování na tomto diskuzním fóru. Jak asi titulek a statistiky v mém profilu napovídají, je jasné, v jaké kategorii by to bylo - kategorie PHP.
Nechci tu dělat žádné reformy, ani žádné zásadní změny, jde mi vlastně jen o pořádek v kategorii, kterou navštěvuji a do které přispívám. Mnohokrát tam totiž narážím na témata, která nesplňují pravidla, například není kód v tagu pre atd.

Abych řekl něco málo o sobě: je mi 19 let, studuji poslední ročník na jazykovém gymnáziu, věnuji se především programování v PHP (framework Nette a databázová vrstva dibi) a jsem pyšným uživatelem operačního systému Linux.

Závěrem bych jen řekl, že do příslušné kategorie se dívám několikrát denně, zda tam náhodou není nějaké nové téma kde bych mohl být nápomocen. Doufám, že nebude problémem moje "členské stáří", které bude brzy dvouleté a ani počet příspěvků.

Děkuji předem za Váš čas,
Majkl578
Nox
Profil
Myslím že dva roky jsou v pohodě a osobně myslím* že tvé příspěvky jsou nápomocné a na úrovni, takže bych byl pro
*) co mi má chatrná paměť dovolí :)
Kajman_
Profil *
Podporuji přání. Php kategorie má moderátorů celkem dost, ale i hodně dotazů, tak se takhle šikovný moderátor bude hodit.
Str4wberry
Profil
No, zase tolik jich nemá. Vlastně skoro jenom Tebe a Alpharda, takže i já jsem pro.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Majkla578:
Jsem též pro.

Po tom, co jsem tu žažil ve čtvrtek jsem si ale řekl, že to udělám.
Zatím asi neexistuje lepší způsob, jak takovou situaci řešit. Když napíšu „založ si nové vlákno“ a dočasně zamknu, tak uposlechne jen každý druhý, a když nenavazující dotaz do nového vlákna rovnou přesunu (což je trochu náročnější), tak to zase tazatel občas nenajde.