« 1 2 »
Autor Zpráva
Joker
Profil
Navrhuji ve vláknu Slevové kupóny na hosting promazávat staré nabídky, přijde mi zbytečné, aby začínalo 2 stránkami neplatných kupónů.
A neškodilo by definovat i další pravidla.

Návrh pravidel k diskusi:
• Nabídka by měla mít uvedený rozsah platnosti.
• Po uplynutí 1 týdne od konce platnosti může být kupón smazán.
• Nabídky téhož hostingu s menším rozestupem než týden mohou být sloučeny do jednoho příspěvku.
panther
Profil
Moderátor panther: Vyhozeno z Pravidla pro vlákno Slevové kupóny na hosting. — Smazat 8. 12. 2011.

Joker:
já osobně bych tam přidal i podobné omezení, jako je v Pracích a zakázkách, tzn. 1 kupón na měsíc. Nevím, jak Yuhů původně to vlákno zamýšlel, ale občas mě štve, že mi co týden vyskočí v posledních diskusích slevová nabídka Wedosu.

Edit: tak nic, nedočetl jesem tvůj třetí bod :-)
Joker
Profil
panther:
Nad 1 za měsíc (jako v Pracích a zakázkách) jsem taky přemýšlel, ale přišlo mi to moc omezující.
1 za týden mi přišlo jako dostačující prevence toho, aby si z toho někdo udělal PR vlákno které bude udržovat nahoře neustálým zasíláním nových kupónů.

Budeme-li chtít být striktnější, můžeme uvažovat o tom, že každý hosting může mít n platných nabídek a další se budou slučovat.
panther
Profil
Joker:
1 za týden mi přišlo jako dostačující prevence toho, aby si z toho někdo udělal PR vlákno které bude udržovat nahoře neustálým zasíláním nových kupónů.
přesně to se ale teď v případě WEDOSu děje. Někdy to je 5 dní, jindy 8, ale +- je to týden. Osobně si nemyslím, že by měsíc byl nepřekonatelně dlouhá doba.

Rád si počkám na příspěvky dalších kolegů/diskutujících, jaký budou mít, zejména na opakovanost akcí, názor.
Joker
Profil
panther:
přesně to se ale teď v případě WEDOSu děje.
Já osobně nevnímám aktuální četnost příspěvků WEDOSu jako nějaký problém (resp. příčinu že je tam samý WEDOS vidím spíš v tom, že tam skoro nikdo jiný nepíše), takže jsem se v návrhu nesnažil to nějak omezit.

Tak počkáme, co si myslí ostatní.
Petr ZZZ
Profil
Mně to vlákno nevadí, spíš naopak. Pokaždé, když uplyne nějaká akce, si říkám "hrome, to už jsem prošvihl", a pak mám radost, když zas brzy přijde další. :)

Zda promazávat staré nabídky, je otázka. Takto je to jakýsi dokument cenového vývoje.
okolojdouci
Profil *
Souhlasím s bzučícím Petrem. Podobné nabídky se tady neobjevovaly vůbec. Wedos s tím začal a na základě toho, že to dělá opakovaně, bylo těmto příspěvkům vyhrazeno extra vlákno. Potud v pořádku = ku prospěchu návštěvníků. Snaha regulovat vykukování vlákna je snahou penalizovat jednu firmu za to, že je aktivnější než její konkurence.
Pochopil bych, kdyby Yuhůovi vadilo, že jde o využití diskuse k bezplatné reklamě jako takové, ale to je zase úplně jiná diskuse.

Staré příspěvky dokladují minulé aktivity. Jejich smazání by mohlo povzbudit ostatní firmy k aktivitě, protože, pravda, to vlákno je poněkud jednobarevné. Wedos by se tím mohl cítit mírně poškozen, ale nemyslím, že to by znamenalo víc, než pár usměrňujících komentářů.
panther
Profil
okolojdouci:
Snaha regulovat vykukování vlákna je snahou penalizovat jednu firmu za to, že je aktivnější než její konkurence.
není to snaha, jen návrh, když už s tím Joker začal :-) A už to vůbec není penalizace, jen mi to přijde dost podobné, jako by tu nějaký programátor co týden psal: „Akce, nyní Vám vytvořím stránky o stovku levněji než minulý týden.“ - a dával to do Prací a zakázek, což není žádoucí. Nevidím důvod, proč by podobné akce mohl dělat hosting (resp. hostingové společnosti) a ne programátoři a jiní. Naopak, takto jsou zvýhodněni podnikavci jistého segmentu (hostingové společnosti).

Poslední 4 příspěvky Wedosu (mezi nimi byl jeden konkurenční, který jsem záměrně přeskočil). „Akce“ trvá téměř nepřetržitě od půlky října (předchozí akce jsem vynechal). Vlastně to nejsou 4 akce, ale jedna akce, která je neustále upravována a vytahována do popředí (minimálně poslední tři).
20.10.2011 - 31.10.2011 - 15% na NoLimit
02.11.2011 - 11.11.2011 - 25% na NoLimit
23.11.2011 - 30.11.2011 - 27% na NoLimit
01.12.2011 - 15.12.2011 - 25% na NoLimit

Ano, pokud by Wedos nabízel co týden něco unikátního, neměl bych s tím jediný problém a třeba bych u nějaké službě i přemýšlel. Tohle se mi ale moc nelíbí, je to i jeden z hlavních důvodů, proč bych aktuálně o žádných službách u nich neuvažoval.
Davex
Profil
Domníval jsem se, že má Yuhů z toho vlákna nějaký prospěch, jinak bych již dříve navrhl aplikování přeneseného pravidla 12. Co se zakládání nových vláken týče, tento web není tím pravým místem pro každotýdení bulletiny hostingů a možná i bodu 13. Předžvýkaná propagace typu „Nejlepší hosting v ČR oznamuje miliontého klienta“ bude také odstraněna..
okolojdouci
Profil *
panther:
dost podobné, jako by tu nějaký programátor co týden psal: ‚Akce, nyní Vám vytvořím stránky o stovku levněji než minulý týden.‘ - a dával to do Prací a zakázek, což není žádoucí.

Aha, takže to je diskuse krok před tím, než jsem myslel. Měl jsem za to, že existence slevového vlákna už byla jaksi přijata.
Takže diskuse je přibližně o tom, co píšu v poslední větě prvního odstavce. Díky za zorientování :-)
Chamurappi
Profil
Reaguji na panthera:
občas mě štve, že mi co týden vyskočí v posledních diskusích slevová nabídka
Mě také. Už jsem nad nějakým omezením též přemýšlel. Ale nic jsem nevymyslel.
Možná je dobře, že se do toho nemontuju, protože mě osobně trh s webhostingy vůbec nezajímá.

Příspěvky, které jen připomínají akci popsanou v dřívějších příspěvcích, bychom ale asi mazat měli, protože je to prachobyčejné bezobsažné zviditelňování vlákna na úkor ostatních.


Reaguji na Davexe:
Domníval jsem se, že má Yuhů z toho vlákna nějaký prospěch
Myslím, že to vnímá jako výhodnou službu diskutérům.
Joker
Profil
okolojdouci:
Snaha regulovat vykukování vlákna je snahou penalizovat jednu firmu za to, že je aktivnější než její konkurence.
O vykukování vlákna až tak nejde a není to namířené proti Wedosu.
Viz už to, že dosavadní kupóny Wedosu by s mnou navrženými pravidly vesměs neměly problém.

Můj hlavní záměr je promazávat staré neplatné kupóny.
A mám naopak za to, že promazávání neplatných kupónů bude prospěšné všem stranám.

Návštěvníci budou mít lepší přehled o platných kupónech a inzerujícím nehrozí naštvaní potenciální klienti kteří se snaží uplatnit X měsíců starou slevu.

Staré příspěvky dokladují minulé aktivity.
Ovšem to mi přijde asi jako si vystřihovat a archivovat slevové kupóny z novin abych pak věděl, že před 2 lety byla nějaká sleva.
Prostě v tom nevidím žádný smysl ani přínos.

Jinak mimochodem jsem do těch pravidel navrhl, že po týdnu od ukončení platnosti kupón může být smazán- protože mi to přijde jako smysluplné formální pravidlo.
Má představa o reálném fungování je taková, že to vlákno budeme držet na jedné stránce a když přeteče na další, smažeme nějaké staré kupóny.
jenikkozak
Profil
Jsem určitě rád, že se objevila společnost Wedos, která ukazuje, že se hosting s fajn parametry dá dělat i v trochu jiné cenové relaci. Určitě je také dobře, že se domluvili s Yuhůem na reklamě tady na fóru, tím se dostala do podvědomí nejen nám, ale i ostatním poskytovatelům.
O čem se vlastně bavíme? Sleva 15 % znamená u Wedos slevu 4,5 Kč (počítám-li správně), 27% sleva je slevou 8,3 Kč. :-)
Tento „problém“ se týká jednoho konkrétního poskytovatele, domnívám se, že by stačilo domluvit se s ním, aby své nabídky nedával tak často za sebou. Jistě už existence tohoto vlákna jej přinutí k úvaze, zda tady na diskusi není přewedosováno.
Joker
Profil
jenikkozak:
Tento ‚problém‘ se týká jednoho konkrétního poskytovatele

Trochu mě mrzí, že ta debata pořád nabírá směr že je „problém“ s Wedosem.
Já to tak neberu, to že když to nebudeme promazávat, budou tam po čase hnít kupy starých neplatných kupónů je prostě vlastnost, to nemá s Wedosem nic společného.
jenikkozak
Profil
Joker:
Já to tak neberu, to že když to nebudeme promazávat, budou tam po čase hnít kupy starých neplatných kupónů je prostě vlastnost, to nemá s Wedosem nic společného.
Svatá pravda. To vlákno existuje půl roku, je tam 28 příspěvků od společnosti Wedos a 2 od jiných firem. Samozřejmě že tímhle vůbec nechceš cílit na Wedos, to by nás ani nenapadlo. To ti tam ty dva ostatní příspěvky tolik vadí? Mně ne. Za sebe proto říkám - nechat je tam. Je dobré vědět, že Blueboard a cHost nezanikly už před lety a o něco se snaží.
Kupy to budou. Za deset let už tam bude čtyřicet příspěvků. :-)
Joker
Profil
jenikkozak:
Samozřejmě že tímhle vůbec nechceš cílit na Wedos, to by nás ani nenapadlo.
Jak konkrétně mnou navržená pravidla postihují Wedos?
Že se smažou jejich dávno prošlé kupóny nevnímám jako postih.

Kupy to budou.
Aktuálně tam neplatných kupónů je 26.
Já bych prostě to vlákno zkrátil aby mělo jen jednu stránku a pak ho tak udržoval.
Davex
Profil
Joker:
On to možná jenikkozak vidí opačně - že to postihne ty ostatní, kteří nejsou marketingově tolik aktivní a po vypršení kupónu nebudou vůbec vidět.
Kajman_
Profil *
Nepřímým důsledkem promázání by mohly být delší termíny akcí, aby byly více nahoře.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Davexe (respektive jenikakozaka):
nejsou marketingově tolik aktivní a po vypršení kupónu nebudou vůbec vidět
Asi mám opravdu zkreslené vnímání v oblasti webhostingů… protože vůbec netuším, jak svědčí počet akčních nabídek o kvalitách webhostera. Přijde mi to poněkud absurdní. Věřím, že akční nabídky můžou někoho oslovit — ale jen v okamžiku trvání akce. Pak už to přeci nedává smysl. Nedovedu si představit zákazníka, který si řekne „támhleti měli tři slevy, tihle měli osmnáct, tak půjdu k těmhle, i když teď žádnou slevu nemají“ :-)
Zákazníka by snad mělo zajímat, jak má webhoster kvalitní webhosting, nikoliv jak má kvalitní marketing, ne?
jenikkozak
Profil
Chamurappi:
protože vůbec netuším, jak svědčí počet akčních nabídek o kvalitách webhostera.
O kvalitách poskytovaných služeb to příliš neřekne, vlastně vůbec nic.
Ale vem si situaci, kdy volíš ze dvou hostingových společností. Poskytují podobné parametry, na ceně ti až tak moc nezáleží. Obě mohou mít spoustu hodně dobrých referencí (proto také volíš z těchto dvou). Potíž je v tom, že ty reference jsou několik (tři nebo pět) let staré. Kterou zvolíš? Tu, u které se bude na první pohled zdát, že se její vývoj před těmi třemi lety zastavil, nebo tu druhou, o které se bude psát, že stále dělá slevové akce, sedmkrát týdně má den otevřených dveří? Tu, která dělá už léta mrtvého brouka (kdo ví, možná je to krátce před krachem, třeba z nich dávno vyprchalo nadšení, a tak jen tak vegetují), nebo tu, co stále s nadšením píše o nových a nových akcích? Dobře, ty třeba najdeš jiný parametr, podle kterého si zvolíš. Ale podle čeho budou volit obyčejní webmastérci?
Pokud bychom řekli, že tyto akce vůbec žádný vliv nemají, proč tedy to vlákno existuje? Ušetřených osm korun za měsíc, no co to je? Znamená to pro studenta něco? To asi ne. Proč Wedos každý týden zavádí novou akci? Vždyť to je musí něco stát. Kdyby ty akce neměly žádný smysl, asi by se na ně dávno vykašlali. Přece pokud by každá nová akce jim nepřivedla zákazníky, tak by žádnou další nedělali.

Mě pobavilo, jak Joker diplomaticky píše, že vůbec nejde o „problém“ s Wedosem. Aktuálně neplatných kupónů je tam 26, z toho Wedosu jich patří 25. Kvůli té jediné jiné neaktivní položce by tu nikdo nedebatoval o tom, že se má mazat, nikoho by nenapadlo, že se mají rychle po sobě jdoucí nabídky slučovat. Pokud by se tu taková pravidla zaváděla, bylo by to kvůli tomu, aby Wedos to vlákno tak často nevytahoval. Proč proto trapně zavádět pravidlo pro fungování vlákna se slevami s rádoby dobrým důvodem a tvrdit, že vůbec nejde o konkrétní společnost?
Ví se, jaký názor na to má Yuhů? (Tohle už se ptám vážně.) Nemělo by se jakékoliv pravidlo nejprve zkonzultovat s ním? Předpokládám, že se s Wedosem nějak domluvil, když to vlákno zakládal. Hádám, že se do toho vlákna někdy díval a asi mu to zas tak moc nevadilo.
Joker
Profil
jenikkozak:
Proč proto trapně zavádět pravidlo pro fungování vlákna se slevami s rádoby dobrým důvodem a tvrdit, že vůbec nejde o konkrétní společnost?
Ehm
- „Bude potřeba vyhodit starý papír, ta hromada co tu máme je už nějaká velká.“
- „90% té hromady jsou staré noviny, co máš proti vydavatelům novin?“

Přesně takhle mi to připadá.

Jednoduše jsem s přibývajícími kupóny získával pocit, že by se ty staré měly nějak promazávat, až ten pocit překročil hranici abych na to založil vlákno.
Že ty staré kupóny jsou zrovna Wedosu je celkem jedno. Kdyby byly někoho jiného nebo třeba každý od jiné společnosti, problém bude úplně stejný.

dodatek:
Ví se, jaký názor na to má Yuhů?
Já nevím a taky by mě to zajímalo (byť Yuhů většinou takovouhle „administrativu“ nechává spíš na nás).
Petr ZZZ
Profil
Ono je jaksi faktótum, že do toho vlákna můžou psát i jiné hostingy, že. Proč tak nečiní, nevím, možná nemají zrovna žádnou akci.

Vosum korun měsíčně není moc, ale když nějaký student zkouší štěstí s weby a má jich víc, třeba to pro něj může být kritérium. Ale ono je to jedno a bylo by to jedno, i kdyby úspora 25 % bylo třeba 80 halířů – je to prostě cenová nabídka.

Možná bychom mohli promazat stejné (případně i hodně podobné) kupóny v souladu se čtvrtým doporučením pro odpovídající (resp. třetím doporučením v pravidlech hostingové kategorie). Tím by zůstala zachována dokumentace cenového vývoje a vlákno by současně (alespoň dočasně) zeštíhlelo. Ty nabídky samozřejmě nejsou nehodnotné, právě naopak, je ovšem pravda, že toto se omezuje na dobu jejich platnosti. (Hm, přehodit pořadí doporučení 3 a 4 by asi nadělalo paseku ve starých odkazech na ně, že?)

<OT>
okolojdouci:
Souhlasím s bzučícím Petrem.
Děkuji za pochvalu a blahopřeji k postřehu. Ve skutečnosti je ta přezdívka spíš nehoda šitá horkou jehlou, ale taky už mě kdysi napadlo, že vlastně bzučí a že bych se na to v případě potřeby mohl vymluvit. :)
</OT>
jenikkozak
Profil
Petr ZZZ:
Tím by zůstala zachována dokumentace cenového vývoje
K těm procentům něco chybí - základ, ze kterého se cena počítá. :)

Joker:
- „Bude potřeba vyhodit starý papír, ta hromada co tu máme je už nějaká velká.“
- „90% té hromady jsou staré noviny, co máš proti vydavatelům novin?“
Jinak:
- Pojďme vyházet ty staré reklamní letáky nikdo je nečte a jejich hromada je už nějaká velká.
- Což zařídit, aby nám je nenosili?
Nechávám toho. :-)

Já bych to vlákno nepromazával. Přijde mi to zbytečné.
V sekci Hosting je spousta nabídek poskytovatelů, kteří už neexistují. (Viz třeba Timehosting.) Vinou toho ty starší vlákna nemají v podstatě skoro žádnou hodnotu, resp. nemají pro člověka, který hledá nějaký hosting, zřejmě žádný význam. Nikdo tam totiž nenapsal, že ty hostingy už nejsou, nikdo to nesmazal. Proč proto promazávat to jedno konkrétní vlákno? Budu-li chtít najít aktivní slevu, v tom vlákně ji snadno dohledám. Myslím si, že důvod, proč chcete toto vlákno promazat, je jiný a že by se dal vyřešit i jinak.
Joker
Profil
jenikkozak:
Což zařídit, aby nám je nenosili?
O tom samozřejmě taky můžeme diskutovat. V tomhle případě mi ani nevadí že nám je nosí, ale říkám, že když už nejsou aktuální, měli bychom je vyhazovat.

V sekci Hosting je spousta nabídek poskytovatelů, kteří už neexistují.
Ty prostě zapadnou. Tohle vlákno bude nahoře dokud tam někdo bude psát nabídky, tak by mohlo být uklizenější.
jenikkozak
Profil
Joker:
když už nejsou aktuální, měli bychom je vyhazovat.
Všichni moderátoři budou to vlákno proklikávat, aby zjišťovali, jestli tam nejsou neaktivní položky? Vždyť mnohdy nemají dost času na to, aby dopisovali FAQ k sekcím, rozhodovali o osudu vláken u ledu. Když do toho vlákna bude nějaký poskytovatel týdně dávat nabídky, kterým rychle končí platnost, jak mají reagovat obyčejní uživatelé? Mají nahlásit, že to téma mělo být před třemi měsíci promazané; mají to přehlížet a myslet si, že je tak jedna společnost zvýhodňována před druhou?
Nemám o společnosti Wedos špatné mínění; myslím, že pokud by se s nimi domluvilo, aby psali jen o jedné nabídce měsíčně, budou to dodržovat. Díky tomu bude v tom vláknu 14 - 16 příspěvků za rok, nad nějakým mazáním se nebude muset dumat.
Chamurappi
Profil
Reaguji na jenikakozaka:
Tu, která dělá už léta mrtvého brouka (kdo ví, možná je to krátce před krachem, třeba z nich dávno vyprchalo nadšení, a tak jen tak vegetují), nebo tu, co stále s nadšením píše o nových a nových akcích?
Považuji to za irelevantní parametr. Asi neumím upřesnit, proč mě nezajímá. Jednoduše nevím, proč by mě zajímat měl.

Pokud bychom řekli, že tyto akce vůbec žádný vliv nemají, proč tedy to vlákno existuje?
Nezpochybňuji, že akce vliv mají — ale jen v době platnosti. Ty naznačuješ, že by zákazník mohl činit rozhodnutí i podle již neplatných slev, mně to připadá divné.

Kvůli té jediné jiné neaktivní položce by tu nikdo nedebatoval o tom, že se má mazat
Představ si opačnou situaci: Kdyby deset různých hostingů bylo stejně akčně-aktivních jako Wedos, tak by tato debata vznikla mnohem dřív, protože by neustálá přítomnost mnohastránkového monstrvlákna na úvodní stránce podstatně víc obtěžovala.

Proč proto trapně zavádět pravidlo pro fungování vlákna se slevami s rádoby dobrým důvodem a tvrdit, že vůbec nejde o konkrétní společnost?
Protože pravidla platí obecně a zajišťují nestrannost. Motivací pro vznik pravidla může být konkrétní jev, což ale nic nemění na výsledné objektivitě.
Proč bychom se měli domlouvat s jednou konkrétní firmou, když můžeme stanovit jednotný systém pro všechny?


Reaguji na Jokera:
říkám, že když už nejsou aktuální, měli bychom je vyhazovat
Nebo je přesouvat někam jinam, pokud skutečně hrozí, že je někdo bude chtít studovat…
quinux
Profil
jenikkozak:
O kvalitách poskytovaných služeb to příliš neřekne, vlastně vůbec nic.
Ale vem si situaci, kdy volíš ze dvou hostingových společností. Poskytují podobné parametry, na ceně ti až tak moc nezáleží. Obě mohou mít spoustu hodně dobrých referencí (proto také volíš z těchto dvou). Potíž je v tom, že ty reference jsou několik (tři nebo pět) let staré. Kterou zvolíš? Tu, u které se bude na první pohled zdát, že se její vývoj před těmi třemi lety zastavil, nebo tu druhou, o které se bude psát, že stále dělá slevové akce, sedmkrát týdně má den otevřených dveří? Tu, která dělá už léta mrtvého brouka (kdo ví, možná je to krátce před krachem, třeba z nich dávno vyprchalo nadšení, a tak jen tak vegetují), nebo tu, co stále s nadšením píše o nových a nových akcích? Dobře, ty třeba najdeš jiný parametr, podle kterého si zvolíš. Ale podle čeho budou volit obyčejní webmastérci?

Nechci se tě dotknout, ale to jsou velmi špatné argumenty. Pokud chceš zjistit jestli hostér není mrtvým broukem, obrať se na podporu a uvidíš sám, ale rozhodovat se podle počtu a aktuálnosti slevových akcí je šílenost. Sám jsem u hostéra, který snad nikdy ani žádnou takovou akci nedělal a přesto není žádným mrtvým broukem (a to jsem se k němu vrátil po dvou letech)

Proč Wedos každý týden zavádí novou akci?

Protože musí nahnat maximum lidí, aby byl schopen zvládnout náklady. Vybudování datacentra, hw, lidi, to jsou investované milióny korun, které teď musí zákazníci zaplatit a kolik je asi těch zákazníků potřeba při ceně 25 Kč/měs.?

Všichni moderátoři budou to vlákno proklikávat, aby zjišťovali, jestli tam nejsou neaktivní položky?
Pokud by se zavedla uvedená pravidla, musel by hosting uvést rozsah platnosti. Moderátor pak jen nakoukne, uvidí, že je po datu platnosti a smaže. Pokud datum uvedeno nebude, tak smaže pro porušení pravidel.
Joker
Profil
jenikkozak:
Všichni moderátoři budou to vlákno proklikávat, aby zjišťovali, jestli tam nejsou neaktivní položky?
Skoro stejně už funguje Kontejner, jen s daleko větším množstvím příspěvků.
Tohle vlákno by stačilo čistit tak jednou za měsíc, přičemž skoro stoprocentně se tam nějaký moderátor podívá pokaždé když tam přibude nový příspěvek, takže ze strany moderátorů to nevyžaduje žádnou zvýšenou aktivitu.

Chamurappi:
Nebo je přesouvat někam jinam
Třeba do Kontejneru :-)
Ne, to by asi taky šlo, ale opravdu nevidím důvod ty staré kupóny archivovat.
Ugo
Profil
zrovna nedávno jsem slevového kupónu wedosu odtud využil a mě osobně to množství mátlo, nic zásadního, ale je lepší vidět poslední nabídku nahoře. Podle mě není špatný nápad mazání a nejvíce se mi líbí návrh k přesouvání, možná si za pár let vzpomenete, jak to asi vypadalo kdysi na trhu a proste z nostalgie budete chtít kouknout (nebo ukázat dětem :) ). Ještě mě napadlo pár špatně realizovatelných nápadů.

1. seřadit vlákno opačně
2. platné/neplatné nabídky jinak nastylovat


Nemyslím, že by šlo o poškození jakékoliv společnosti, ti co dají nabídku před rokem a tím to hasne ztratí profit z této reklamy, wedos který ztratí nejvíce příspěvků žádnou ztrátu jména nezaznamená, takže je to možná trošku nefér pro neaktivní - jestliže za to neplatí ani jeden. I z toho pohledu mi připadá nejlepší staré přesouvat jinam.

3. nechávat nejaktuálnější nabídky od každé společnosti (tento návrh již padl)
jenikkozak
Profil
Chamurappi:
Proč bychom se měli domlouvat s jednou konkrétní firmou, když můžeme stanovit jednotný systém pro všechny?
Doporučuji zavést pravidlo, že pokud někdo poskytuje hosting pod více doménami (nejakyhosting.cz, jinyhosting.cz, nejjinejsi-hosting.cz), nesmí za měsíc do toho vlákna vložit dva příspěvky. Další pravidlo - pokud nějaká společnost navrhne slevu 15 % ze stovky (15 Kč), nesmí druhá společnost hned poté přidat slevu 30 % z desetikoruny (3 Kč), bylo by to totiž matoucí pro návštěvníky. Za třetí - zakazuje se všem poskytovatelům hostingu, aby vystupovali pod více jmény - důrazně se zakazuje použití jmen Chamurapi a Chamurapi druhý. On to zatím sice nikdo neporušil, ale co kdyby? (Tuto v podstatě řečnickou otázku prosím nevytrhávejte z kontextu.)
Proč jsem navrhoval dohodu? 1) Nemyslím si, že přílišná různorodost pravidel pomáhala v přehlednosti diskuse. Uživatel (třeba poskytovatel hostingu) přece nemá zájem číst 3 různé seznamy pravidel (pravidla pro diskusi, pravidla pro témata, náhodně rozházená pravidla pro konkrétní vlákno), proto je stejně asi všechna číst nebudou.
2) Považuji za hloupost dělat z výjimky pravidlo. Před lety jsme na škole měli řád, který obsahoval asi 8 bodů, byl na necelou áčtyřku. Pak nastoupil nový ředitel se řádem asi na 12 stran. Prospěch studentů se nezměnil, jejich chování už vůbec ne. Právě naopak. Jsi tu administrátorem (podle sandboxové Statistiky), máš právo veta, diskuse je plná tvých přitakávačů, na co potřebuješ pravidla? ;)
Ale dělejte si, co chcete, mně to je vlastně jedno. :)
« 1 2 »

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: