Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Tomáš123 Profil |
#1 · Zasláno: 6. 12. 2014, 17:48:07
Ahoj, už pár krát som si všimol, že kategória čakajúcich na odpoveď obsahuje viac vláken zodpovedaných samými zakladateľmi, ako skutočných, vážne čakajúcich. Toto správanie sa nezmenilo ani s príchodom sandboxu... Napadlo mi pri prispievaní zakladateľa do vlastného vlákna predtým, než mu niekto poradí vyhodiť okienko podobné upozorneniu na prispievanie do príliš starého vlákna a umožniť mu zaškrtnúť políčko, že problém je už vyriešený. Takýto príspevok by sa stiahol a nezdržiaval ostatných pri čítaní nezodpovedaných vláken v snahe pomôcť. Myslím, že by sa takýto systém nezneužíval, keďže väčšina prispievajúcich stojí o odpoveď a nechce svoje vlákno navždy zakopať do hlbín diskusie... Čo poviete?
|
||
Chamurappi Profil |
#2 · Zasláno: 6. 12. 2014, 18:03:06
Reaguji na Tomáše123:
Statut vyřešeného vlákna zda nemáme a nejsem si jistý, že ho chceme. Jednak jsou jen malé záruky, že se člověk vrátí a potvrdí, že problém vyřešil, jednak si někteří odpovídající myslí, že vyřešený problém si už nezaslouží žádnou pozornost. |
||
Tomáš123 Profil |
#3 · Zasláno: 6. 12. 2014, 18:20:38
Chamurappi:
„Statut vyřešeného vlákna zda nemáme a nejsem si jistý, že ho chceme.“ To som tým nemyslel, iba som chcel navrhnúť poriadok v kategórii „Čeká na odpověd“. „Jednak jsou jen malé záruky, že se člověk vrátí a potvrdí, že problém vyřešil“ Momentálne tam síce nie je najviac vláken, ale pár ukážok sa nájde: 1, 2, 3. (Na jefitta44 som klikol minimálne päťkrát.) „jednak si někteří odpovídající myslí, že vyřešený problém si už nezaslouží žádnou pozornost.“ Záleží od konkrétneho obsahu vlákna. Nemyslím, že je dôležité bdieť nad vláknami, kde sa niekto pýta na odkazovanie kotvami, pričom môžme vidieť vysvetlenie a vďaku zakladateľa s tým, že lekciu pochopil... |
||
Marschmallow Profil |
Tomáš123:
On spíš neexistuje žádný pořádný způsob, jak zjistit, že tazatel již problém vyřešil sám, který se mohl zautomatizovat. Napadla mě ale dvě řešení: - pokud jsou v jednom vlákně dva nesloučené příspěvky od autora toho vlákna, mohlo by se vlákno odstranit z „Čeká na odpověď“. Jenže zase můžou být tací, kteří třeba po týdnu do diskuse znovu napíší stylem „Na internetu jsem našel tohle řešení, ale bohužel mi nefunguje. Kde je chyba?“ - pokud druhý, či třetí (atd...) příspěvek obsahuje slovo vyřešeno, tak přesunout z výpisu „Čeká na odpověď“. Tady je zase problém, pokud chce třeba jen někdo oživit vlákno typem „Jak to vyřešit???“. Tam by to šlo rovnou K ledu do Kontejneru. Takže buď s tím nic nedělat, nebo přidat to tlačítko „Vyřešeno/nevyřešeno“. Kdyby se náhodou toto tlačítko do diskuse implementovalo, mohla by se třeba změnit ikonka tématu. Místo pouhého faviconu kategorie by tam mohl být favicon se zelenou fajfkou... |
||
Marschmallow Profil |
#5 · Zasláno: 6. 12. 2014, 19:36:56
Navíc aktuálně přebývá pouze jedno vyřešené vlákno (6.12.2014).
|
||
Fisir Profil |
#6 · Zasláno: 6. 12. 2014, 19:46:00
Reaguji na Tomáše123:
Už jsem to hlásil. |
||
Tomáš123 Profil |
Marschmallow:
To, ktoré si zvýraznil ako nevyriešené som ani nespomínal. Celkovo sú vyriešené 3 vlákna. Viď [#3]. EDIT: Už som pochopil čo si myslel. Niektorí dávajú na známosť, že sa vec vyriešila úpravou príspevku, nie pripísaním ďalšieho. Fisir: „Už jsem to hlásil.“ To nie je presne o tom istom, i keď sa to podobá. |
||
jenikkozak Profil |
#8 · Zasláno: 7. 12. 2014, 15:20:17
Já seznam Čeká na odpověď nepovažuji za příliš důležitý. Párkrát v době veliké nudy jsem ho otevřel a na pár dotazů v něm odpověděl. Když se ale za sebe podívám trošku kriticky, musím uznat, že jsem tam nejspíš nikdy nenapsal nic tak vzácného, že by bez toho byla Diskuse nějak chudší. Občas si všimnu, že některý z diskutujících ten seznam prošel a do pár vláken přispěl, ale obvykle, řekl bych, z toho kvalitní debata nevznikne. Po pár dnech bez reakce se totiž dá předpokládat, že tazatel řešení svého problému našel jinde.
Dalším problémem toho seznamu je, že se v něm zobrazuje směs dotazů ze všech možných oblastí tvorby webu, ovšem většina zdejších diskutujících se specializuje jen na určitou část. Lidé, kteří jsou schopní odpovědět na všechno (a kvůli každé blbosti přivolávat moderátory), mají s kvalitou odpovědí obvykle stejné problémy jako já. Název toho seznamu je lehce zavádějící. Výstižný název by totiž byl příliš dlouhý a rozbil design: Teď vážně. I kdyby se výpis zpřesňoval tlačítky [vyřešeno] / [nevyřešeno] nebo pomocí procházení všech příspěvků a hledání určitých frází, stejně nebude dostatečně spolehlivý. Lidé se stejně budou divit, proč tam jsou vlákna, která tam podle nich být nemají, a proč tam chybí ty, která by tam zařadili. Nyní sice má k přesnosti poměrně daleko, ale zato každý snadno pochopí, jak to funguje a jaký má k tomu zvolit přístup.
Podle mě by prioritu při vývoji Diskuse měly dostat jiné záležitosti. |
||
Tomáš123 Profil |
#9 · Zasláno: 7. 12. 2014, 18:29:55
jenikkozak:
Jasné, rozumiem. Len tak mimochodom, takto vyzerá Chamurappiho profil alebo je to fotomontáž (teraz nemyslím tie rôzne dôvody zmazania)? |
||
Str4wberry Profil |
#10 · Zasláno: 7. 12. 2014, 22:57:53
Je pravda, že volba zobrazení „čeká na odpověď“ je pro většinu lidí asi zbytečná.
Na čerstvé dotazy narazí stejně tak v poslední diskusi a na dotazy, co v nejbližší době nedostanou odpověď, nedokáže většina diskutérů rozumně odpovědět. |
||
Taurus Profil |
#11 · Zasláno: 7. 12. 2014, 23:42:57
jenikkozak:
Když vidím ten screen, koukám, že se asi dobře bavíš :-) |
||
jenikkozak Profil |
#12 · Zasláno: 8. 12. 2014, 11:48:54
Taurus:
No jo, za předplacený Photoshop korunky ubývají, i když člověk už weby nevytváří. :-/ Nebylo by pro uživatele přehlednější, kdyby se lišta s nabídkou těch doplňkových seznamů zobrazovala až na vyžádání v nastavení profilu? A to až do doby, dokud bychom si nemysleli, že tam jsou možnosti filtrování, které jsou využitelné pro širší okruh diskutujících. |
||
Časová prodleva: 9 let
|
0