Autor Zpráva
Str4wberry
Profil
V roce 2009 jsme začali uvažovat o změně způsobu, jakým lidem zakládají vlákna.

Nápad je to asi moc megalomanský, takže bych navrhoval začít drobnou úpravou současných formulářů pro založení nového tématu v jednotlivých kategoriích.

Práce a zakázky

– Přidat pole kontakt, kam by se mohl předvyplnit e-mail z profilu.
– Přidat přepínač nabídka/poptávka/jiné(?).
– Přidat políčko pro cenovou relaci. Možná jako přepínač zdarma/stovky/tisíce/deseti-tisíce+.

Názory na stránku

– Přidat pole pro adresu webu.

HTML, CSS, JavaScript

– Přidat nepovinné pole pro odkaz na živou ukázku.


Způsob fungování

K úvaze je, jestli a jak data z těchto speciálních formulářů ukládat do zvláštních sloupců v DB. Teoreticky by se tato pole mohla (ne)zobrazovat na základě obsahu příspěvku, čímž by celý mechanismus nemusel uživatele vůbec otravovat. Kdyby bylo v textu uvedeno něco jako e-mail/telefon, nemusel by se v Pracích a zakázkách explicitně vyžadovat kontakt a podobně.

Zvláštní políčka by mohla sloužit pouze pro vyžebrání dodatečných informací, které by se přilepily do příspěvku. I když asi třídění těchto dat do zvláštních sloupečků by bylo zajímavější, šlo by podle toho Práce a zakázky filtrovat, web k hodnocení nebo živou ukázku si třeba rozkliknout přímo z hlavní strany a tak dále.

Co myslíte? Napadají vás ještě nějaká políčka/přepínače, co by bylo vhodné přidat.
Jan Kozák
Profil
Str4wberry:
Přidat pole kontakt, kam by se mohl předvyplnit e-mail z profilu.
To by hodně prospělo.

Přidat přepínač nabídka/poptávka/jiné(?).
Tohle bych nedělal. Bál bych se, že se tím situace nezlepší. Když jsem grafik, zajímají mě inzeráty, kde někdo hledá grafika. Je mi fuk, jestli to označí jako nabídku práce či poptávku po člověku, který by práci odvedl. Podstatné pro mě je, abych hned z nadpisu věděl, zda mám inzerát otevírat. I když je pro nabídku/poptávku uvedená definice v pravidlech, je jednak ledabylá, jednak to lidé budou stále motat a někdo bude muset chodit a opravovat je. Nadpis Hledám grafika je samovysvětlující a „funguje“ bez dumáním nad zbytečnými definicemi.

Přidat políčko pro cenovou relaci. Možná jako přepínač zdarma/stovky/tisíce/deseti-tisíce+.
Mezi nabídkou 1 000 a 9 000 je dost podstatný rozdíl. Větší než mezi 9 000 a 10 000.
Dříve jsem si inzeráty vybíral podle toho, za jak zajímavé jsem je považoval. Informace o ceně by mě mohla pouze odradit, ale nijak by mi neprospěla.
I když jsem ve svých inzerátech cenu uvedl, ozývali se mi lidé, kteří odváděli práci tak mizernou, že bych za ni nebyl ochoten zaplatit ani desetinu částky ze soucitu. Uvedením vyšší ceny se žadatel nekvalitních pracovníků nezbaví.
Důležité pro mě byla informace, že inzerent za mou práci nechce nic nabídnout. Nemám problém pracovat zadarmo. Ale jen pro člověka, který si mé práce váží natolik, že je za ni ochotný zaplatit.

Přidat pole pro adresu webu.
Lidé do Názorů na stránky nezapomínají adresu uvádět tak často na to, aby bylo nutné měnit strukturu databáze. Do titulku se dá URL vytáhnout z textu.
Myslím, že by to vedlo ke zbytečným úvahám: Když jsem adresu napsal do speciálního políčka, mám ho znovu psát do titulku? Doplní se tam sama? Mám ji psát znovu do textu, nebo tam přiletí automaticky a další odkaz bude vypadat jako spamování?

Byl bych nadšený, kdyby se k žádosti o hodnocení automaticky přidal screen webu, díky němuž by jednotlivé názory měly význam i poté, co se web změní.

šlo by podle toho Práce a zakázky filtrovat
Inzeráty tu mají velmi krátkou trvanlivost. Filtrování v týden starých inzerátech nemá vůbec žádný smysl, většina z nich pozbyla platnosti.
Políčko, v němž by bylo možné určit dobu platnosti by zdánlivě využitelné bylo. Ovšem většinou inzerát přestává být užitečný v době, kdy se dva lidé mimo Diskusi domluví na spolupráci. Pak se však málokdo vrátí, aby o tom informoval ostatní. Proto ani políčko s rozmezím by moc smysl nedávalo.

Spíše by se mi líbilo zavedení štítků, kdy by bylo možné grafikovi nabízet jen inzeráty týkající se grafiky a necpat mu programování nebo správu serveru.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0