Autor Zpráva
Rammsteinmv
Profil
Co třeba novou kategorii Sociální sítě,marketing a optimalizace pro ně?
panther
Profil
Rammsteinmv
Co třeba novou kategorii Sociální sítě,marketing a optimalizace pro ně?
nemyslím si, že by se měla webdesignová diskuse zaplevelovat podobnými kategoriemi. Tato diskuse si drží jakous takous úroveň díky tomu, že se zde utvořila komunita lidí, kteří něčemu rozumějí. Nesouvisejícími tématy by „djpw“ ztrácela svou kvalitu.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Rammsteinmv:
To tu někoho zajímá? Nikdo se tu na nic z téhle oblasti neptá. Navíc ani moc nesouvisí s tvorbou webu.

marketing
Ten se vejde do SEM.
Rammsteinmv
Profil
To tu někoho zajímá? Nikdo se tu na nic z téhle oblasti neptá. Navíc ani moc nesouvisí s tvorbou webu.
Já sociální sítě považuji za budoucnost webu i marketingu. Myslím,že to zajímá dost lidí (já zase přemýšlel,koho zajímá Frontpage) a s tvorbou webu to seovisí asi tak jako SEM. Nikdo se na nic neptá,protože asi nemá kde,ne?
Chamurappi
Profil
Reaguji na Rammsteinmv:
já zase přemýšlel,koho zajímá Frontpage
Třeba toho, kdo si o zmíněném editoru přečte na webu, k němuž je tato diskuse přidružená.

Nikdo se na nic neptá,protože asi nemá kde,ne?
Ne. Má kategorii nezařaditelných dotazů.
Mohl bys mi uvést příklad, jak by dotaz v takové kategorii vypadal?

Za interpunkční čárkou se dělá mezera, mimochodem.
imploder
Profil
Rammsteinmv
Ve Frontpagi se dají dělat weby. Proto tady někoho nejspíš zajímá.

Co si vlastně představit pod pojmem "marketing na sociálních sítích, ale ne webová reklama"? Spamování na fórech, blozích, a službách typu Facebook nebo Myspace? Reklamní spoty na Youtube, nebo jiných videoserverech? Spam se tady řeší spíš z pozice jak se ho zbavit a jinak normální reklama se dá probírat v už existující kategorii http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vtopic&forum=14
Rammsteinmv
Profil
imploder
Co má marketing v sociálních sítích společného se spamem? Mnoho firem tak například komunikuje s uživateli,to není žádný spam.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Rammsteinmv:
Jak by dotaz v takové kategorii vypadal?
Rammsteinmv
Profil
Chamurappi
A jak vypadají dotazy jinde?
svadla
Profil
Chamurappi
to by me take zajimalo
Chamurappi
Profil
Reaguji na Rammsteinmv:
Podivuhodná otázka. Až budeme zakládat ostatní kategorie, které tu máme, rád ti odpovím statisícem odkazů, ale teď se bavíme o sociálních sítích, takže bys měl jako předkladatel návrhu místo slovního ping pongu přinést nějaké přesvědčivé argumenty.
Rammsteinmv
Profil
Jak by tam dotazy vypadaly? Je toho přece tolik,od "Jak se na tom dělá tamto?",přes "Je pro mě lepší tamto nebo tamto?","Co říkáte tomuhle?" a "Kolik vložit do tady toho?" po třeba "Propojíme projekty...?". Můžeme se tam bavit o využití věcí jako facebook,youtube,myspace,radit ohledně nich,hodnotit,dělit se o zajímavé postřehy na nich....

(Mezery za čárkami dělat neumím,nejsem zvyklý. Mohl bych se na to chvíli soustředit,ale to by bylo přetvařování. Prostě mám svůj originální nezaměnitelný styl asi jako EmÁčI )
Hitman
Profil
Rammsteinmv
Nemůžu souhlasit. Takových lidí, kteří by tuto věc podborovali je jen velmi málo, alespoň zde na diskusi. Pokud by někdo takový dotaz měl, slouží k tomu sekce "Nezařaditelné dotazy", nevšiml jsem si, že by tam byly podobné otázky, jako ty, které jsi uvedl v předchozím příspěvku.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Rammsteinmv:
Chtěl jsem (a stále chci) konkrétní příklad dotazu. Nějaký realistický. Ne universální omáčku platnou pro všechny obory vědění.

Prostě mám svůj originální nezaměnitelný styl
Který sráží sdělovanou informaci.
Rammsteinmv
Profil
Chtěl jsem (a stále chci) konkrétní příklad dotazu. Nějaký realistický.
Dobře,zkusím jich přes noc pár vymyslet. A pak,až uspokojím tvou potřebu,tak co?
panther
Profil
Rammsteinmv
A pak,až uspokojím tvou potřebu,tak co?
za tebe se předem obávám, že to tím skončí. Navíc si nemyslím, že to, co vymyslíš, Chamurappiho a jiné pravidelné návštěvníky této diskuse zaujme.
H13
Profil
Rammsteinmv
Moje první a zároveň poslední vlákno v kategorii "Sociální sítě" by bylo:

Nikdy se neregistrujte do sociální sítě

Registroval jsem se na Facebooku, protože jsem chtěl vědět, co tam vlastně ti lidé dělají. Během měsíce mi stoupl počet spamů z asi 20 denně na 800 denně a neustále přibývají. Spamy jsou velice variabilní (těžce se filtrují), protože na facebooku se řeší "sociální záležitosti", tedy vlastně vše.

:-( Zlaté spamy s tradičními nabídkami produktů, ktere se celkem slušně daly filtrovat :-(
Medvídek
Profil
H13
OT: Jsem na FB pře pul roku a nevšiml jsem si nějakej rapidní nárůst spamu :)
shaggy
Profil
Rammsteinmv
Vieš čo znamená skratka SEM? Sociálne siete síce nepatria medzi vyhľadávače, ale webová reklama sa týka AJ socialnych sietí. A ak ponúkaš nejaký produkt, tak je jedno, či ide o vyhľadávače, alebo sociálne siete. Zameriavaš sa na rovnakú cieľovú skupinu, používaš rovnaké kľúčové slová.

Nikdo se na nic neptá,protože asi nemá kde,ne?
Pýtať sa majú kde, napriek tomu sa tu také otázky nevyskytujú. Prečo by sa pre neexistujúce otázky mala vytvoriť kategória? Dokonca ani ty nevieš uviesť príklad jedinej otázky, ktorá by tam patrila.

Ja, narozdiel od teba viem uviesť niekoľko príkladov:
"Mám web o krmive pre psov, uvažujem na adsense. Má zmysel zaplatiť si reklamu na Facebooku?"
"Chcem si zaplatiť reklamu na pokec-i, oplatí sa to?"
- Všetky tieto otázky majú jedno spoločné, patria do tejto kategórie.

Napíš jediný argument, prečo by sociálne siete mali mať samostatnú kategóriu. Prečo nemôžu patriť do "webovej reklamy"?
H13
Profil
Medvídek
:-)
Samozřejmě nemůžu dát ruku do ohně za to, že je to registrací ve facebooku, ale do doby před registrací mi chodily spamy v malým množství, na via...a, zvětšit si p...s, atd. a asi do měsíce po registraci mi začaly chodit spamy jako: "nechal jsem ti na nástěnce vzkaz", "schůzka, kterou jsme si domluvili", "nová zpráva v profilu", atd. prostě zprávy týkající se tématu facebooku. Mám profil v angličtině, možná to může hrát svou roli :-( . Každopádně pro tak rapidní nárust spamu v oblasti, kterou jsem popsal nemám prostě jiný vysvětlení :-(
Chamurappi
Profil
Reaguji na Rammsteinmv:
A pak,až uspokojím tvou potřebu,tak co?
Tak budu slintat blahem.
Chceš zde zřídit kategorii a zaráží tě, že opravdu chceme vědět, co v ní bude? Ty si ji dokážeš představit, my zatím ne, snaž se.


Reaguji na H13:
Nikdy se neregistrujte do sociální sítě
Irelevantní. Už poněkolikáté se cíleně pokoušíš svými nářky strhnout téma někam úplně jinam. Přestaň s tím. Jestli si chceš brebentit o škodlivosti sociálních sítí, založ si vlastní vlákno.
Rammsteinmv
Profil
H13
Zprávy facebooku do mailu lze vypnout, e-mail skrýt ,účet zrušit.

shaggy
Propagace v sociálních sítích není jen o nějaké kontextovce. Jde o komunikaci se zákazníky, čtenáři (musím se pochlubit: mám skupinu zatím 58 fanoušků mé osoby). PPC je tu zcela okrajové.


Rozhodně by ta kategorie byla zbytečná, kdyby jak si představuje shaggy se všechny otázky týkaly jen jednostranné reklamy. Krásné je přece to, že si tam lze dělat reklamu zadarmo, reklamu jen pro ty, kdo to chtějí, reklamu, která nikomu nevadí, reklamu, kterou lidé sami vyhledávají...

Přijde mi zvláštní vymýšlet nějaké dotazy,ale můžou to být třeba otázky typu:
Hodí se pro moje potřeby více Flickr nebo Picasa?
Dát video na facebook nebo youtube?
Mám kapelu,které sociální sítě mám využít k hledání fanoušků?
Jak propagovat na facebooku aplikaci?
Má cenu přidávat si do přátel neznámé lidi a jednou za čas je pozvat do své skupiny nebo jim nabídnout produkt?
Kolik investovat do propagace na facebooku (mimo PPC)?
Má cenu firemní twitter? Jak ho mám využít pro svou konkrétní společnost?
...


(Ps. zkusil jsem tam dát mezery za čárky)
imploder
Profil
Rammsteinmv
Tohle je sice asi docela zajímavé téma, ale je to dost specifická věc a zdejší fórum se na ni nezaměřuje, takže případné podobné otázky se dají probírat v už existujících kategoriích - hlavně té reklamní, kam víceméně tyhle věci spadají.

Je to všechno o nějaké propagaci nebo komunikaci firmy se zákazníky, jak říkáš, tak se to dá probírat v rámci reklamy. Taky tady třeba není kategorie blogování. Kdo potřebuje poradit nebo probrat něco konkrétního v té oblasti, tak ale může učinit v některé z kategorií tak, jak jsou rozdělené. Do některé z nich to obvykle spadá, i když jsou zaměřené obecně na web spíš podle činností než konkrétních míst/služeb. Blogy nebo komunitní sítě jsou sice určitý druh webu, ale taky je to web a dají se probírat v rámci něj.
Rammsteinmv
Profil
No hlavně že jste mě nutili psát ty témata.
panther
Profil
Rammsteinmv
No hlavně že jste mě nutili psát ty témata.
ty sis s tím začal ;-) Už na začátku jsem ti psal, že nebudeš vyslyšen, ale tys na mě nedal..
Rammsteinmv
Profil
Jo,teď si připadám jako kdyby mě Chamurappi znásilnil.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Rammsteinmv:
Uvedené otázky mi připadají stejně promyšlené jako „Jak si zlepšit pozici ve vyhledávačích?“ v kategorii SEO. Nemyslím si, že by se tu na ně někdo chtěl zeptat. Kdyby se přeci jen někdo našel, tak by ho stávající rozdělení kategorií nijak neomezovalo.

No hlavně že jste mě nutili psát ty témata.
Pardon, že jsme zákeřně mrhali tvým časem, ale ty nás „nutíš“ založit kategorii, která by pravděpodobně zela prázdnotou.
Pokud nás (nejen mě) přesvědčíš, že se téma sociálních sítí nevejde do SEM, mohli bychom tu existující kategorii přejmenovat na „SEM, webová reklama a sociální sítě“.

teď si připadám jako kdyby mě Chamurappi znásilnil
Alespoň jsme si to vyjasnili s tou tvojí čárkou.
DoubleThink
Profil *
No hlavně že jste mě nutili psát ty témata.
Když nic, tak se aspoň naučíš psát interpunkci.

Ohledně návrhu souhlasím se stanoviskem Chamurappiho. Odpověď zní ne.

Je to prosté. Všechny zdejší témata mají ohnisko svého zájmu u webdesignérů a provozovatelů webů. Ty chceš, aby zde bylo téma, kde se bude diskutovat o sociálních sítích z pozice uživatele. Tím opouštíš tématický obor diskuse. Otázka „Dát video na facebook nebo youtube?“ sem vlastně vůbec nepatří. Moderátoři ji jistě budou tolerovat, ale nepatří sem.
Kromě toho, myslím si, že ohledně sociálních sítí není o čem diskutovat. Jejich implementace je vytvořena na míru idiotům (IQ<35), jinak by nefungovaly. A ohledně reklamy v těchto sítích, nevejdeš se do tématu "(...) webová reklama"? Myslím, že bez problémů.
Rammsteinmv
Profil
Jejich implementace je vytvořena na míru idiotům (IQ<35), jinak by nefungovaly.
Ano,jenže já jsem nechtěl téma o sociálních sítích, kde by se řešily věci typu "Jak na facebook přidat obrázek?", já navrhoval téma o reklamě v nich.

A ohledně reklamy v těchto sítích, nevejdeš se do tématu "(...) webová reklama"?
Snažil jsem se říct, že reklama v sociálních sítích je něco jiného než kontextovka. Ale ano, asi se tam opravdu vejdu.

Pokud nás (nejen mě) přesvědčíš, že se téma sociálních sítí nevejde do SEM, mohli bychom tu existující kategorii přejmenovat na „SEM, webová reklama a sociální sítě“.
To by bylo asi jako tancovat před tebou v minisukni po tom, co jsi mě nedávno tak znásilnil. Ale ne, vážně, jak si tedy přeješ, abych tě přesvědčoval?
Chamurappi
Profil
Reaguji na Rammsteinmv:
Nechápu tě. Proč vůbec navrhuješ založení kategorie, když se pak ptáš ostatních, jak bys měl obhájit její vznik? Chceš tady tu kategorii? Proč ji chceš? Jaká pozitiva to přinese oproti současnému stavu?

jak si tedy přeješ, abych tě přesvědčoval?
Psal jsem „pokud nás přesvědčíš“. Přeci za tebe nebudu vymýšlet vhodnou formu argumentace. Jestli nejsi schopen vysvětlit, co a proč chceš, tak máš smůlu a vše zůstane při starém. To není z naší strany žádná nesmyslná buzerace…

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: