Autor Zpráva
KulhanekV
Profil *
Učím se jako začátečník a mám celý web stažen pro práci offline, ale jelikož u počítače spíše píšu, než studuju, rád bych si to všechno vytisknul pro vlastní potřebu a probíral se tím třeba v tramvaji, či ve vlaku...

Je možnost, jak nejlépe nastavit tisk, aby se to vytisklo najednou a především v nějakém rozumném pořadí a nebo je nutno proklikávat se vším a ručně dávat znova a znova "tisknout"? - Jediné podobné vlákno jsem našel s dotazem na PDF verzi, ale ta "knižní chronologie" se tam jako problém neřeší...

Zašel bych dokonce snad až tak daleko, že bych si to i koupil jako knihu, ale to myslím neexistuje, takže z ruzných osobních důvodů (prostě to mám i u počítače k ruce na papíru rači, no!) budu tisknout. Poradíte? Díky předem a to, že o to takhle stojím, mělo být zároveň i komplimentem; zatím jsem vhodnější stránky pro své dovzdělávání v tomto směru na českém netu nenašel!
Axamith
Profil
Chápu tvůj záměr, také mám raději tisknutý text, ale v tomto případě bych tě od toho zrazoval. JPW je neskutečně propojen vzájemnými linky, které mají v textu význam pro praktické ukázky, externí zdroje, vazbu na doprovodné příkazy . . . O tohle v tištěné verzi přijedeš a celé dílo ztrácí na hodnotě. Neskutečné množství času strávíš dohledáváním návazností a stejně nebudeš mít k dispozici vše, co by jsi potřeboval.
Petr ZZZ
Profil
KulhanekV:
…nebo je nutno proklikávat se vším a ručně dávat znova a znova "tisknout"?

Myslím si, že nejsi sám, kdo by JPW jako knihu uvítal, ale než taková kniha případně vyjde, asi budeš muset tisknout stránku po stránce. Mohl bys ale zkusit pro začátek vytisknout třeba 10 stránek. To je vytisklé hned a pak už uvidíš, jak dlouho budeš 10 stránek studovat. Třeba zjistíš, že ti prostudování něčeho, co je vytisklé během pár vteřin, bude trvat hodinu nebo i několik hodin. V tom případě bys nad časem nutným na vytisknutí nemusel přemýšlet.
Plaváček
Profil
KulhanekV: