Autor Zpráva
Anonymní
Profil *
Pokud je sektor zajímavý, možná se mi vyplatí koupit si klíčová slova v systému eTarget nebo AdFOX (to, jestli se mi to vyplatí, obvykle poznám podle cen, kterých dosáhnu v AdWords nebo v Skliku -- pokud jsou vyšší než 5 korun za proklik, tak to má smysl), případně v dalších českých systémech, které cílí kontextově.

To je nějaká blbost, ne?
Petra
Profil
Není, pokud inzeruji levná, málo konkurenční slova a ani se mi nevyplatí platit za ně třeba víc než dvě oruny, pak tam, kde ceny začínají na pětikoruně nepůjdu. Naopak pokud inzeruji drahá slova, s cenou vyšší než 5 Kč, může se mi vyplatit zapojit i dražší PPC systémy - oni ve skutečnosti nejsou dražší, jen začínají na vyšších částkách.

(IMHO ten text mohl být psán ještě i v době, kdy se v eTargetu platilo minimálně 5 Kč za klik.)
Yuhů
Profil
> IMHO ten text mohl být psán ještě i v době, kdy se v eTargetu platilo minimálně 5 Kč za klik.

jo, přesně tak. Kolik je teď minimální cena za eTarget? Koruna?
Petra
Profil
jj, koruna
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0