Autor Zpráva
ruza
Profil
Jak psát web jsou nejlepší stránky o tvorbě webu, jaké jsem zatím našel. Jsem v této oblasti začátečník a zde je to od začátku, dík.

Trocha kritiky(vše se týká fotografie) - nemohu strávit větu "Dávat na web obrázek větší než takových 60 kB je vcelku nesmysl, protože se na jedné obrazovce stejně nemůže patřičně zobrazit.", to může podle mne napsat člověk, který je buď trochu slepý, nebo používá velmi starou techniku (hardware-software).

Pro mne je foto okolo 50kB minimum pro reportáž(zdráhám se to nazvat fotografie, snad jen podle původu-způsobu pořízení), pro
prezentaci fotografické tvorby snad ani z legrace.

Optimalizaci fotografie pro web říkám osobně "domrvení" a vždy bych u toho skoro brečel(používám Photoshop a ImageReady).

Na progresivním vykreslování nevidím nic krásného.

Vše je můj osobní názor a nemyslím to nijak zle.

Případné dotazy-Kde najdu podrobnější statistiku uživatelů internetu podle rychlosti připojení?
Má smysl ukládat foto pro web včetně ICC(sRGB)? Myslím, že asi ne.
Acci
Profil
Případné dotazy-Kde najdu podrobnější statistiku uživatelů internetu podle rychlosti připojení?
Třeba v tiskové zprávě Navrcholu. Ale i když 12% využívá dial-up, tak je nemá smysl podceňovat (stejné je to s podporou ťřeba Firefoxe a Opery)
roberta
Profil
nebo používá velmi starou techniku (hardware-software)

tu ani nejde tak to HW/SW, ale o rýchlosť pripojenia... nie každý má pevnú linku
a čo sa týka prezentácie fotografickej tvorby, nikto nehovorí, aby na nej neboli aj kvalitné fotky...
Honza Hučín
Profil
Měření rychlosti připojení na mém webu:
http://suplik.petnik.cz/index.php?cl=327
marfig
Profil