Autor Zpráva
Filip
Profil
Dobrý den, prosím Vás o názor na web Účto Charvátová. Děkuji.
MajoCQ
Profil
Dobry neskory vecer:-)

- ten dizajn nie je zly ale je trocha staromodny - nepasuju mi tam tie dva pruhy hore a dole cez celu sirku webu
- tiez hover v menu sa mi nepaci
kelvin
Profil
Mně se to moc líbí.

* Jen bych vyměnil barvu nadpisů v hlavní části z oranžové na tu modrou, ta oranžová na bílém pozadí se nemusí na všech možných monitorech dobře číst - malý kontrast.

* Pod sekcí http://ucto-charvatova.cz/sluzby.htm v prohlížeči Firefox nejdou ty tři horní odkazy na "kotvy". Asi to nezkousne neuzavření tagů <a> u těch kotev, V prohlížeči Internet Explorer to funguje, blíže to nemám čas zkoumat. Každopádně ten tag je párový.

* "zpracování výstpních sestav pro klienty " - chyby by tam být neměly, pokud letmo zachytím tuto, určitě tam budou další ;).

* Podbarvení položek, které nic nedělají (na http://ucto-charvatova.cz/sluzby.htm) při hover je zbytečné a matoucí.

* Nechápu různou velikost písma u různých položek na dané stránce.

* http://ucto-charvatova.cz/kontakt.htm - nebyl by nějaký kontaktní formulář?

* Chtělo by to ujednotit psaní položek v seznamech. Čeština zná buď :
- Nějaká věta, či položka,
- další věta.

nebo
- Nějaká věta, či položka.
- Další věta.

Na úvodní stránce mícháte druhá způsob s obvyklým ignorováním pravidel s malými písmeny na začátku a bez interpunkce na konci. Tento způsob dnes už používá pro snadnost skoro každý, je to hezčí...
Mistr
Profil
Filip
K uvedenému webu mám následující poznámky, kterých jsem si všiml:
(1) Příliš se mi nezamlouvá ten jakoby laxně pohozený papírek vpravo. Působí na mne, že je tam nějak násilně umístěn. Možná by pomohl jiný sklon papírku...
(2) K papírku ještě jednu poznámku, a to, že se mi nezamlouvá to jeho ohnutí. Text totiž končí zcela na kraji zaohnutí, které tak jakoby přikrývá nějaký pokračující text (byť tam žádný není). Působí to na mne jako propagační texty nechvalně známých firem, které na plakátech obrovským písmem zvou na skvělé výhody, avšak dole je droboulinkým písmem ještě cosi připsáno, což již není tak výhodné.
(3) Znalci by asi také příliš nezaplesali nad kódem:
<p>
Vítáme Vás na stránkách firmy - Ing. Martina Charvátová Skácelová<br/ >
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;

&nbsp;&nbsp;Daňový a účetní servis
</p>

(4) Rozšířil bych kontakty na úvodní stránce vpravo. Zatím se mi zdají příliš chudé. Co adresa? Nebo co třeba doplnit fotografii paní účetní?
(5) V kontaktech na titulní stránce si také doplň tečku za zkratku tel - patří tam!
(6) Ve stránce Služby si v kódu oprav:
<a name="ucetni-sluzby"><h2>Daňová evidence a účetnictví</h2>

<a name="danove-sluzby"><h2>Daňové služby</h2>

<a name="poradenstvi"><h3>Poradenství</h3>

(7) Opravdu se má ve stránce Služby zmodrat po přejezdu myší i text nadpisu například Daňová evidence a účetnictví?
(8) Až úplně naspodu stránky O firmě jsem se dočetl Upřednostňujeme klienty z Brna a okolí. Proč je tato zpráva tak umě schovaná?
(9) Ve stránce O firmě bych s dovolením mírně upravil stávající zvýrazněné souvětí do podoby: Klientovi je proto nabízena služba, v níž jsou zohledněny nejen vždy platné zákony, ale vzhledem k časté nejednoznačnosti ve výkladech i aktuální názory předních odborníků, výklady ministerstva financí i postoje finančních úřadů. Pokud s mou změnou nesouhlasíš, doplň alespoň za slovo služba čárku, neboť tam - dle mého názoru - patří.
(10) Chválím měnící se tittulek (tag TITLE v části HEAD v HTML kódu) u jednotlivých stránek. Též oceňuji zvýraznění položky menu podle právě prohlížené stránky.
Petr ZZZ
Profil
Hover, jak rikal uz MajoCQ [#2], se mi taky moc nelíbí. Trochu mi vadí, ze kdyz prejedu mysí pres menu, tak má tlacítko neostré okraje; z neostrých okraju me bolí oci. Taky kontrast se mi u hoveru zdá nízký.

Hláska „Na této sekci se pracuje. Děkujeme za pochopení.“ v sekci Odkazy je zbytecná a krom toho by tam neco melo být. Na dobrém webu se vzdycky pracuje, netreba to zduraznovat. Dal bych tam aspon 1-2 odkazy, aby to nebylo úplne prázdné. Tezko ovsem ríct, co se zde hodí na web danového poradce, aby to nenarusovalo seriozitu. Mozná webdesign, nasi klienti, odkaz na nejakou statistiku o tom, kolik daní usetrí clovek, který si vezme poradce...

Jinak se mit to líbí.

Reaguji na MajoCQ
nepasuju mi tam tie dva pruhy hore a dole cez celu sirku webu

Ty dva zluté pruhy mozná symbolizují neco jako "podtrzeno-secteno". Na webu danového poradce si myslím, ze je to decentní detail, který má svuj význam. Sice me tento výklad napadl az po kritice, ale v reklame se pracuje i s podvedomím.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: