Autor Zpráva
Jája
Profil *
Stvořil jsem takový web o malířské technice jménem enkaustika. Já vým design nic moc - jsem začátečník.
Chtěl bych tento web ohodnotit a popř říct kde mám chyby. :-)
Jo a ten web je na adrese www.enkaustika.hu.cz
Jiří Bednář
Profil
Chtělo by to více meta tagů, viz.: http://www.jakpsatweb.cz/meta-tagy.html
Určitě decriptions a keywords

Menu patří do <ul> nebo <menu>: http://www.jakpsatweb.cz/html/seznamy.html

15.11. 2009 - Přid&aacute;ny nov&eacute; obr&aacute;zky do galerie!
&aacute;
- nepoužívat pro písmena s diakritikou, buď změnit kódování stránky, nebo kodovani editoru, když jsem u toho, co používáte za editor?

Jinak si myslim ze je to v pohode.

Edit: Jeste by to chtelo klikaci logo
Jája
Profil *
To s tím &iacute; atd je tím že jsem na to jednou použil nvu. jinak jako editor používam Notepad++.
Jako klikací logo že když se na ně klikne dostanete se na uvodní stránku?
Michallius
Profil
Já bych se spíše zaměřil na grafickou stránku věci než na kód (ikdyž ten je také důležitý).

Pozadí má nepříjemnou barvu a trochu to působí jako z minulého století. Ty malby jsou úžasné a tak by měl působit ten web. V poslední době se celkem dost razí bílá na pozadí, ale není to nutnost. Pokud nevíš, jako barvu vybrat, zvol bílou.

Šířku stránky stáhni na 800 - 900 px. Je tam málo textu a potom to působí velice prázdně.

Také bys mohl oddělit hlavičku od plochy a poskládat jí z fragmentů jednotlivých obrázků, aby na první pohled bylo zřejné, co tento web nabízí.

Rámečky obrázků buď zruš, nebo je vhodně přebarvi. Ten modrý rámec je strašný.

Texty rozděl do odstavců a zarovnej vlevo. Můžeš první slovo každého odstavce zvýraznit tučně pro lepší přehled. Písmo Times new roman je děs, ale to je jen můj názor. Zvolil bych bezpatkové písmo.

Přeji hodně úspěchů.
Sirius
Profil
Jája:
Nepoužívej odstavec <p></p> mezi nadpisy pro odsazení. Podívej se na CSS vlastnosti margin a padding.