Autor Zpráva
Lovo
Profil *
Zdravím,
chtěl bych znát váš názor na design úvodní stránky jednoho webu: www.prisped.wz.cz/navrh1.jpg. Logo jsem vytvářel ve flashy (prolínají se v něm 3 fotky tahačů + logo dopravní společnosti), logo je ke stažení na této adrese: www.prisped.wz.cz/pokus 1.exe. Vím, že návrh, co se týče grafiky není úplně povedený, ale jelikož jsem začátečník (co se tedy aspoň týče webdesignu), tak nemám ještě potřebně vytrénovanou fantazii. Proto vás prosím, jestli byste mi mohli poradit, co by bylo dobré předělat. Každou připomínku na předělávku uvítám! ;-)
Taurus
Profil
Zkus do googlu zadat něco jako "css gallery" a inspiruj se. A logo zřejmě nikdo neuvidí, protože stahovat cizí exe soubor bude asi málokdo.
Lovo
Profil *
Tak jsem dal ten flash do stránky, aby jste si ho již nemuseli stahovat a taky jsem posunul vlaječky... www.prisped.wz.cz/index.php
Mistr
Profil
Lovo:
Musí při změně obrázku v hlavičce úplně zčernat obrazovka? Nemohlo by se v mezičase objevit třeba logo firmy? Nebo nějak si s logem pohrát. Tohle naprosté zčernání se mi osobně příliš nezamlouvá. A nezamlouvá se mi ani ta rychlost, s níž se obrázky mění. Je to příliš svižné, strhává to na sebe pozornost a posléze z toho až bolí oči.

A jen informativně, jak plánuješ odlišit právě otevřenou položku menu od ostatních položek?
Lovo
Profil *
Díky za připomínku, taky jsem jsi toho již všiml, že to moc strhává pozornost. :-)
Wascheck
Profil
Dobré ráno,

přijde mi to takové .... divné. V hlavičce bych odstranil ten červený pruh kolem - tzn. kamiony bych roztahnul přes celou prochu. Potom mě zarazilo, proc máte to červené pozadí vůbec? Vždyt firemní barvy jsou hlavně žlutá a červené písmo, tak bych dodržoval "firemní standardy" No a ty bubliny v menu - ty už podle mě moc nefrčí. Já osobně bych začal znovu na čisto. Mě se třeba líbí něco takového (pro inspiraci) http://www.doprava-sanda.cz/ http://www.goldservice.cz
Lovo
Profil *
Je toto již lepší? Odkaz
mckay
Profil
Lovo: