Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Rokka Profil |
#1 · Zasláno: 7. 1. 2010, 20:21:33
Mužete prosím ohodnotit, zkritizovat náhled stránky nového webu. Děkuji
Barevné sladění, kontrast stránek vůči textu, atd... co Vás napadne. http://reklamka-kvalitne.cz/zakazky/reklamni-agentura.jpg |
||
Enyeus Profil |
#2 · Zasláno: 7. 1. 2010, 20:24:16
Zmenšil bych hlavičku a zvětšil logo reklamky.
|
||
Rokka Profil |
#3 · Zasláno: 7. 1. 2010, 20:32:17
Hlavičkou myslíš, to co je mezi horním rámem obrazovky a horním okrajem menu?
|
||
panhuhu Profil |
#4 · Zasláno: 7. 1. 2010, 20:41:25
Neni tam toho textu mnoho? Prijde mi, ze ani jeden blok neni vyrazne dominantni.
|
||
Rokka Profil |
#5 · Zasláno: 7. 1. 2010, 20:49:02
Momentálně jo, v ostré verzi ho bude míň, dobrá připomínka. Mohl bych bloky vypíchnout více nadpisy
|
||
SwimX Profil |
#6 · Zasláno: 7. 1. 2010, 21:15:17
Rokka:
Je to pěkné, ale fotky u článků jsou zubaté, asi mají být, ale nelíbí se mi to. Na první pohled nevím kde přesně sem, podle obrázku v hlavičce bych skoro řek mattoni, ale zase je tam ten malinkej nadpis REKLMKA.... trošku mě to mate. |
||
Petr ZZZ Profil |
#7 · Zasláno: 7. 1. 2010, 21:19:48 · Upravil/a: Petr ZZZ
Hlavička na mě působí, jako by to byla reklama na firmu Mattoni a ne na reklamní agenturu. Ty obrázky, jak čouhají ze škvír, bych umístil diagonálně zleva dole nahoru doprava místo zleva nahoře dolů doprava. Klesající diagonála = úpadek, stoupající diagonála = prosperita; řekl bych, že toto jsou základy, které by grafik měl znát. Jinak to s těmi diagonálami může být eventuálně v kulturách, které píšou jinak než zleva nahoře doprava dolů. Jinak se mi to docela líbí, snad až na tu červenou, ale barvy jsou dost subjektivní záležitost.
<OT> Rokka: „objektivní názor“ Subjektivita je podstatou názoru. Objektivní názor neexistuje, podobně jako neexistuje vzduchoprázdný vzduch nebo světlá černá ;-) </OT> |
||
mckay Profil |
#8 · Zasláno: 7. 1. 2010, 21:31:41
Rokka:
Líbí se mi to. Možná jsou ty fotky v náhledech brzo ufiknuté, ale to by asi zas tak nevadilo. Až bude stránka prosazená, doporučil bych ti nabídnout někomu, že za peníze dáš do hlavičky jeho značku :-). 7/10bodů, design je poutavý. |
||
panhuhu Profil |
#9 · Zasláno: 7. 1. 2010, 21:37:34
Kdyz se vratim jeste k tomu textu, jaky mas proklad radek?
|
||
Rokka Profil |
#10 · Zasláno: 7. 1. 2010, 21:52:12
To: SwimX - zubaté je to porotože jsem nechtěl dávat na web velký soubor, je to uložené v horší kvalitě. Logo zvětším, ale zase na druhou stranu se na stránky dostanou lidi co hledají reklamní agenturu, tak snad jim to trkne a nespletou se.
To: Petr ZZZ - diagonály jsem schválně natočil takhle, aby na celém webu nebyly obrázky jenom zleva doprava. Ale, že to má takový význam nevím. Objektivním názorem jsem myslel názor nestranný, nezaujatý. To: mckay - dobrý nápad, ale nevím jestli stránka bude až tak prosazená, zatím zůstanu jenom o zobrazení našich prací jako našich prací a nebudu z toho dělat reklamu jiným firmám. To: panhuhu - proklad řádků mám větší než defaultní. |
||
Petr ZZZ Profil |
#11 · Zasláno: 7. 1. 2010, 22:48:17 · Upravil/a: Petr ZZZ
Rokka:
Porovnej klesající a stoupající: pokles graf graf poklesu rostouci graf graf rustu sinkende grafik steigende grafik Toto je v myšlení lidí zakořeněné, stoupá se prostě zleva dole doprava nahoru. |
||
sTeeVe Profil |
#12 · Zasláno: 8. 1. 2010, 22:20:02
Jako web reklamky se mi to nelíbí. Mě jako potenciálního klienta vůbec nezajímá, jak umíte udělat laciné efekty ve Photoshopu. Z webu na mě čiší spíš to, že nemáte smysl pro efektivní využití prostoru. Určitě bych zvýraznil klienty, popř. odkaz na ně. To je to, co mě zajímá. Tisíckrát můžete psát o tom, jak jste dobří, ale nepřesvědčíte mě, dokud neuvidím jasné reference. Tohle prostě vypadá jako pár "líbivých" efektů, bez většího nápadu poskládaných jako webová stránka.
Je to průměr, pokud vám to stačí, OK. Ale pokud chcete být lepší než konkurence, tak tohle nestačí. |
||
Rokka Profil |
#13 · Zasláno: 8. 1. 2010, 23:33:23
To: steve, mas odkaz na neco co se ti libi rad bych se poucil. Tohle Je jedna ze stranek a taky jeden z nahledovych textu. Soucasti webu budou hotove prace jak popsane tak graficke. Reference taky mame. Nebude to jedna strana, prijde mi, ze to tak chapes kdyz vylucujes, ze nemame reference ani ukazky praci. No ze se ti nelibi grafika s tim nic nenadelam, jedine ze by jsi mi dal fakt tip jak to zlepsit a ne to jen pomluvit.
|
||
Petr ZZZ Profil |
#14 · Zasláno: 8. 1. 2010, 23:53:50 · Upravil/a: Petr ZZZ
sTeeVe:
"...smysl pro efektivní využití prostoru" Mám dojem, že zde došlo k nedorozumnění. Prostor je podle mě využit velmi dobře, nikde není žádné zbytečné prázdno a zároveň to působí přehledně. Že je vlevo a vpravo po stranách hodně volného místa, bude zřejmě souviset s tím, že se jedná pouze o grafický návrh a to volné místo bude vidět pouze na velkých monitorech. Na malých, předpokládám, se okraje pozadí přizpůsobí šířce monitoru. Účelem velkého obrázku na pozadí může být snaha o to, aby se na velkých monitorech pozadí neopakovalo. Já bych přemýšlel spíš o té konkurující Mattonce v hlavičce a o těch klesajících diagonálách. |
||
sTeeVe Profil |
#15 · Zasláno: 8. 1. 2010, 23:58:25 · Upravil/a: sTeeVe
Já se to snažil brát schválně z více kritického pohledu, protože moc dobře vím, jak je těžké se v tomhle oboru prosadit a být dobrý.
Trošku jsem se možná nechal unést, v poslední době se mi totiž zdá, že pořád vidím to samé, bez nějakého většího nápadu, jak se odlišit. Pokud u toho obrázku Mattoni, co tam teď visí, bude proměnlivá animace s různými referencemi, tak OK. Ale jinak je to málo, přijdu, uvidím červenou stránku, pár křivek, pár efektů. U reklamky mě musí praštit přes oči něco zajímavého, buď zajímavý klient nebo aspoň precizní zpracování, tady to prostě osobně nevidím. Nejde to hodnotit jen čistě vizuálně jako osobní web nebo zájmová stránka ;-). |
||
Petr ZZZ Profil |
#16 · Zasláno: 9. 1. 2010, 00:45:04
Možná bude trochu zavádějící ten pojem reklamní agentura. Podle referencí a sebedefinice je můj dojem spíš ten, že zde se jedná především o technickou stránku věci: polep auta, nápis na domě, výroba velkého plakátu. Reklamní agentura má pochopitelně záběr mnohem širší a je jasné, že třeba k vytvoření strategie firmy jako je Red Bull je potřeba víc, než ovládat písmomalířské práce. Na druhé straně mě jaksi nenapadá, jak jinak pojmenovat firmu, která se zabývá byť jen technickým provedením reklamy. Kromě toho si myslím, že udělat reklamu na reklamní agenturu patří k těm náročnějším segmentům reklamy.
|
||
Rokka Profil |
#17 · Zasláno: 9. 1. 2010, 09:18:04
Zkusím se hodit hotové stránky, až budou komplet. Děkuji za názory.
|
||
Taurus Profil |
#18 · Zasláno: 9. 1. 2010, 11:50:55
Máš to moc červené, jednolité. Chtělo by to očím taky trochu ulevit. Pohrát si s detaily, aby z docela fajn náhledu byl dobrý projekt. Dodávej ukázky s lepšími texty, aby vynikla trochu typografie. Navíc, lidi neradi čtou dlouhé texty. Krátce, jednoznačně výstižně. Sniž vše na třetinu a tu pak ještě osekej. Tak nějak by to řekl Steve Krug.
|
||
Ofi Profil |
#19 · Zasláno: 9. 1. 2010, 23:44:35
tohle už jsem tu myslím viděl, nebo něco hodně podobného , ale myslím že to bylo toto, šlo totiž taky o reklamku a bylo to červené a s náklaďákem... možná je tohle úprava? no už je to déle...
|
||
Rokka Profil |
#20 · Zasláno: 10. 1. 2010, 00:35:48
No to muselo být to samé už jsem to sem jednou dával a jiné. podobné tohle je další úprava
|
||
Ofi Profil |
#21 · Zasláno: 11. 1. 2010, 22:00:32
aha tak to bude ono :) takže znovu chválím použití červené :)
|
||
blizzboz Profil |
#22 · Zasláno: 12. 1. 2010, 05:23:19
pre mňa subjektívne veľmi pekný design ale určite nie pre reklamnú agentúru .D
|
||
Časová prodleva: 15 let
|
0