Autor Zpráva
jirisa0
Profil
Rád bych vás poprosil o názor na stránky http://kronika-dolnikounice.ic.cz/
Zejména mě zajímá váš názor na grafiku (jsem programátor a s grafikou nemám moc velké zkušenosti a nemám grafické cítění). Budu rád za jakékoliv hodnocení týkající se od grafiky až po kód. Dík
Miloš
Profil
1) Fuj: Zpuštění webu / http://www.pravidla.cz/hledej.php?qr=spustit
2) Ve vyhledávání máš „nadpisy“ (<u><strong> není ze sémantického hlediska nadpis) podtržené. Nikdy nepodtrhávej to, co není nadpis odkaz! Nikdy!
3) Stránka by snesla max-width, hodnotu bych viděl asi 1500–1300 px. Při šířce 2048 px to opravdu není hezké.
4) V menu Rubriky by mohly na myš reagovat celé řádky.
5) Redakční systém jsi dělal (nebo koupil) ty, nebo je volně šiřitelný? V druhém případě by byla slušnost ho mít uvedený v patičce.
jirisa0
Profil
Děkuji za tvé připomínky. BTW. redakční systém jsem si samozřejmě dělal sám
Taurus
Profil
Design není vůbec špatný, minimalistický. Každopádně na tento projekt se vůbec nehodí. Možná tak do světa programmingu. Ale město? To má být pozitivní, veselé, světlé. Takto je to ponuré. Nikdy nepoužívej bílou na černou, není to dobré pro oči. Jedna z barev by měla být tlumená. Počitadlo návštěv ti ten vzhled kazí. Home napiš česky.
Miloš
Profil
Taurus:
Nikdy nepoužívej bílou na černou, není to dobré pro oči.
Já ti nevím, ale celá staletí se takhle tisknou knížky a noviny.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Miloše:
Nikdy nepodtrhávej to, co není nadpis! Nikdy!
Odkaz.


Reaguji na Taura:
Ale město? To má být pozitivní, veselé, světlé.
Pokud to má být kronika, tak u té bych veselost nevyžadoval. Měla by být neutrální. Současný vzhled mi připadá použitelný, i když by ho tedy mohl oživit ještě nějakou další barevnou barvou krom modré.
Taurus
Profil
Miloš:
Přece nemůžeš srovnávat tištěný materiál s webem. Když už, tiskne se černá na bílou .-)

Chamurappi:
Pokud to má být kronika...