Autor Zpráva
bereza
Profil *
Zdravím,
dělám si redesign svýho webu (současná stará verze) na adrese www.bereza.cz
nový design, který je ještě ve vývoji je na adrese: http://sklad.bereza.cz/00-jarda/10-JB/jb_5.jpg
Zajímá mě váš názor, jak se vám to líbí, jak to na vás působí a co by se dalo zlepšit. Ten webdesign musí být naprosto dokonalý a úžasný :-)
kiss
Profil *
mne se to líbí
svadla
Profil
Na nove verzi se mi nelibi:
- kombinace barev v hlavicce
- horni menu, ikony a ta fialova
- v menu budu videt jen nazev stranky na ktere jsem?
- font nadpisu
- citelnost textu "studuji ..."
- tlacitka, ikdyz se asi hodi do toho navrhu hlavicky

Co bych na web nepsal:
- optimalizano pro ...
- studuji to a to a bavi me to a to
- hodiny, kdy jsi k zastizeni na telefonu
- copyright a taky "c"

Jinak reference mas pekne :)
stepan
Profil
Nejsem žádný grafik, takže odbroný komentář ode mne nečekejte.
Ale ta fialová a její odstíny se mi vůbec nelíbí.
A rozmazané pozadí způsobuje, že bílý text se mi čte špatně.
marmio
Profil *
grafik si mozna fajn, ale nie webdesigner (webdesigner musi vediet viac ako len nacpat efekty na stranku) - zdá sa mi ako keby si z grafiky (signatúry, wallpapery) prešiel za jeden deň na web dizajn.

Typograficky je to fajn, ale tá použiteľnosť a obzvlášť na webe, ktorým sa chceš prezentovať => bez nájazdu myši na menu nevidím čo je to za položka (jej názov)? to mám tipovať podľa ikonky? alebo som to len zle pochopil z návrhu :-D

pozadie je velmi Zlozite vodne farby sice frcia, ale treba mat medze - snaz sa to troska zjednodusit

vidno, ze weby robit vies o tom ziadna ;-) ale skus zapracovat na jednoduchosti, pouzitelnosti a skus sa viac vzit do role negrafika

inak dokonalé portfólio sa vyrobiť nedá, iba sa priblížiť k dokonalosti - toť moja filozofická myšlienka a platí to asi na všetko
sarojan
Profil
Keby som spoločnosť, čo potrebuje grafika, už máš prácu. Dávam tvojej novej stránke 12/10!
Bubák
Profil