Autor Zpráva
Esemeska
Profil
jaroska-9d.aktualne.cz
Jsem začátečník !!!
Zhodnoťte prostředí. NE obsah. Děkuji
Esemeska
Profil
Napište mi prosím někdo jestli to funguje v opeře
Boy
Profil
Jak dlouho jsi to dělal?... vidím tady, že pořád píšeš font color=" font color=" i když se to dá krásně nastylovat.

Korkové, nebo já nevím jaké pozadí se mi nezdá příliš vkusné ke škole. Ten border všude by se zrušil a vypadalo by to podle mě lépe. V Opeře to vypadá asi normálně jak má. No graficky se mi to nelíbí. Nevím jak se puzzle týkají školy.

Result: Asi nejseš moc kamarád s photoshopem nebo s nějakým jiným programem anebo ty programy se nekamarádí s tebou. Ale na tvůj asi první web je to celkem dobrý, akorát ten kód je strašný.
Romanticka
Profil
Jezis, co to je? Ja na to klikl a zhasl mi monitor... :O
Timy
Profil
1) chybí alternativní text u obrázků -- hlavně u menu
2) úvod do školní historie patří na jinou stránku, novinky bych posunul nahoru
3) to pofidérní tlačítko home pod menu je tam trochu zbytečné, protože z něj není poznat, že vede na úvod (respektive nevím jak to, ale ve FF se mi tam ta šipka netočí, divné), stejně jako odkaz na homepage dej radši logo, je to zvyk

v Opeře to vypadá stejně jako ve FF
Esemeska
Profil
njn, ja jsem to styloval, ale nefungovalo to v FF, tak jsem to musel takhle.
:) stejně to kopiruju když tam chci něco víckrát.
Boy
Profil
Stylování ti určitě muselo fungovat ve FF...to není možné.
Esemeska
Profil
jj ale velikost nadpisu ee proto tam vsude mam <font...>
Boy
Profil
Neee? co třeba napsat do stylu tohle

h1 {font-size: 12px;}?
Esemeska
Profil
to mně tam nefungovalo, vážně ne!
Esemeska
Profil
Jen vám chci ještě oznámit, že se ten zdroják mám prostě rozházený, tak jak jsem zvyklej.
Je mi 14 let a Html se teprve učím, tak mně prosím podpořte:)
Třeba napište jaký tam mám dát teda to pozadí, nebo obrázky.....
Esemeska
Profil
Tak už jsem tam dal "alt" u obrázků v menu a zrušil tu animaci HOME.