Autor Zpráva
janharvalik
Profil *
Dobrý den,
rád bych se zeptal co si myslíte o Odkaz této stránce.

1) Co si myslíte o barvách?
2)Který přechod je lepší (levý nebo pravý)?
3) co byste změnili?
4)celkový dojem?
... atd...
Za vaše názory budu velmi vděčný.
Miloš
Profil
1)
http://colorschemedesigner.com/
http://www.colorschemer.com/online.html
http://www.colourlovers.com/
http://kuler.adobe.com/

2) Nevím, o jakých přechodech mluvíš.

3) S jistou nadsázkou všechno.
   a) Vůbec nevím, kde jsem, čemu je web věnován. Latinským citátům? Zlatu? Justici? (A v jakém smyslu?)? Mobilům? Jeruzalémské Zdi nářků? Nebo je to osobní web toho pána na fotce?
   b) Postrádám klikací hlavičku nebo klikací logo.
   c) Postrádám favikonu.
   d) Hover toho levého menu je šílený; proč se tak divně hýbe? (Doufám, lady, že brzy otěhotníte a nebudeme muset ty směšné pohyby opakovat…)
   e) Te bílý flek vpravo nahoře, odkazující do horoucích pekel, je tam proč? – Aha, tak jsem na to přišel – on je to pokus o schování reklamy wz (což bude jistě proti jejich pravidlům), jenomže při změnách rozlišení to různě migruje, takže zatímco při šířce 532-699px je kousek reklamy vlevo, od 700 do 1739px je schovaná, od 1740px šířky vykukuje na pravé straně.
   f) Postrádám :hover odkazů v textu.
   g) Texty na obrázcích jsou humpolácké. Kdyby nic jiného, přidal bych alespoň těm obrázkům kus bílého místa vespod a ty texty umístil tam, aby nic z obrázků nepřekrávaly.
   h) Border-style:dashed je ošklivý.
   i) Ty dva šedé boxy jsou na sebe nehezky nalepené. Přinejmenším zvětšit rozestup.
   j) Stránkování na onclick je na zabití – na jednotlivé stránky nevedou odkazy.
   k) Nadpisy jsou na texty ošklivě nalepené. Trochu vzdušnosti by to chtělo.
   l) Stránka SLUŽBY má ohavně vyosené odrážky; patrně důsledek list-style:image. Změnit na none + background-image – pak se ty odrážky dají umístit přesně proti textu.
   m) Na první stránce vedlo boční menu na cizí weby. Na stránce SLUŽBY odkazuje v rámci tohoto webu. Chaos.
   n) Kontrola odesílaného formuláře je „vtipná“ („někdě se stala chyba“), ale s nulovou informační hodnotou. Navíc při špatném zadání kompletně všechno vymaže, což je opravdu na zabití. Navíc formulář neodešle nic ani v případě správně vyplněných údajů; že by se někde stala chyba? :-/
   o) Zeď nářků? K čemu to je? Mimochodem – ty barvy – i můj grafický necit naříká.
   p) Kariéra: „napište na email“ – jak se píše „na email“? Jako „na dopis“? A proč tam není ten formulář rovnou?
   q) Patička – autor nebo tvůrce se jmenuje somebody?

A nyní se podíváme na zoubek kódu:
   r)<meta name="keywords" content="" />“ a „<meta name="description" content="" />“ – velmi důvtipné
   s)<meta name="robots" content="all, follow"/>“ – má smysl robotům explicitně dovolovat něco, co beztak dělají samy bez dovolení?
   t) Použití seznamů pro výpis článků? Co je to za šílenství? http://www.semantika.name/ k povinnému samostudiu!
   u) Obdobně boční menu jako kalamajka <div> <div> <div>… Vůbec je ten kód trochu moc <div>ný, na<dív>aný.
   v) Na můj vkus mnoho absolutního pozicování.

4) Celkový dojem snad ani nemá cenu uvádět. Snad jen tolik, že ne každý má grafické nadání – a pak je lepší si buď grafika zaplatit, nebo sáhnout po nějaké free šabloně.
jenikkozak
Profil
S dovolením čtyři body přidám, aby abeceda byla kompletní.
w) Před čárkou, tečkou a dvojtečkou se nepíše mezera (Kontakt), uvnitř závorek se mezery také nedělají (Zeď nářků).
x) Co je to to očko, o němž je psáno v <title>?
y) V bočním menu někdy používáš velké znaky, jindy malé, občas první velké, což přispívá k chaosu z bodu m.
z) Pozor na překlepy („Kdozbrkle“, „za co si se modlil“ - v nadpisu druhé úrovně, mimochodem nadbytečném).
janharvalik
Profil *
[#2] Miloš

2) na stranách main
b) kam by jste ho umístil ?
h) proč ?
j)proč ? jaké odkazy ?
l) jak se dají umístit proti textu ?
panther
Profil
janharvalik:
b) kam by jste ho umístil ?
hlavička a logo bývají většinou nahoře. Nebo jsi viděl hlavičku na konci stránky někdy?

h) proč ?
proto. Je nvkusný. Tobě se možná líbí, ptal ses na názory ostatních.

j)proč ? jaké odkazy ?
každá jednotlivá stránka nemá vlastní adresu, nejde na ní odkazat. Bez JS nefunkční.

l) jak se dají umístit proti textu ?
vycentrovat na řádek, teď jsou nad středem řádku (pomocí background-position).
janharvalik
Profil *
panther:
proto. Je nvkusný. Tobě se možná líbí, ptal ses na názory ostatních.

proč se vám nelíbí?
panther
Profil
janharvalik:
proč se vám nelíbí?
Je nevkusný, co je na tom k nepochopení? Někomu se třeba líbí, mě ne. Já mám osobně rád krásně a nápaditě graficky zpracované weby, proto jsem se k tomuto raději nevyjadřoval a jen jsem zareagoval na tvoje dotazy.

Ono to volení barev je dost nešťastné - světle modrá, ta zelená do toho, nebolí tě oči? Stránkování dole nevidím (vidím horní polovinu čísel ve FF).

Kódově si to taky netroufám hodnotit, sepisoval bych to so zítřka. Ale, je to tvůj web, jestli se ti dashed líbí, nech ho tam.
Miloš
Profil
janharvalik:
2) na stranách main
Ten stín po stranách? Proč ne, ten je z toho všeho asi nejlepší.

b) kam by jste ho umístil ?
Já „by nejsem“, já „bych“.
Buď celou klikací hlavičku tam, co je ten citát (celý pruh od menu výš), nebo nějaké logo v tomto prostoru.

h) proč ?
Možná je to subjektivní, že se mi hodně nelíbí, ale opravdu se mi ani trochu nelíbí.

j)proč ? jaké odkazy ?
Stránky očíslované zelenými URL nemají samostatnou URL a není je možné odkázat. Stránkoval bych pomocí PHP a každému článku přiřadil permalink.

l) jak se dají umístit proti textu ?
Tak, jak jsem napsal. Nepoužívat list-style-image, nýbrž list-style-type:none a odrážku vložit jako background-image.
janharvalik
Profil *
Miloš:
Stránkoval bych pomocí PHP
to bych musel stránku pořád obnovovat, ne?
Miloš
Profil
Lepší je obnovovat, než když stránka nemá svoji URL. Pokud na sobě nemá stránka tuny grafiky a obrázky jsou přes CSS nakešované, nevidím problém. Oproti tomu odkaz zcela závislý na javascriptu je šílenost.
janharvalik
Profil *
Miloš:
nakešované
co to znamená ?
panther
Profil
janharvalik:
cache. Hledej.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: