Autor Zpráva
Marek Pavlišta
Profil *
Prosím o konstruktivní kritiku webu www.printprices.eu - co byste zlepšili, změnili...?

Díky

Marek Pavlišta
joe
Profil
Moc pěkné, čísté a moderní, dobrá práce.

Možná bych nedával ty čtyři boxíky pro online kalkulaci na každou stránku, ale nechal je jen na té kalkulaci. Po kliknutí na položku z menu se totiž změní jen malá část obsahu a může to tak vyvolávat dojem, že se nic nezměnilo.

U formulářů není provázaný label se samotným vstupním polem.
Afrod
Profil
Pěkné a poutavé. Udělal bych ještě sitemap a pro doladění pokud to chceš mít uplne tip ťop tak http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/3896101
Nox
Profil
Marek Pavlišta:
Hezké, líbí se, na djpq těžce nadstandard

1) Bílá na zelené mi přijde trošku málo kontrastní, dal bych trochu tmavší, podobně asi i hover/.active v menu
2) Možná by to chtělo víc provzdušnit, paddingy, marginy, line-heighty...
3) Trochu bych zostřil ten obrázek v hlavičce, pokud to není schválně
4) Možná po větší line-height to bude jiné, ale je tam dost takových wall of texts... kdyby to třeba šlo formulovat nějak stručněji...
5) Obchodní podmínky mají jiný font (velikosti) než zbytek webu

Afrod:
ale notak ;) seo servis
grimword
Profil
v hlavičce je čtyřikrát "spustit kalkulaci", což jsem nechápal, zkoušel jsem klikat a až podle url jsem poznal, že je to pokaždé kalkulace jiného produktu, názvy produktů jednoznačně podbarvit stejnou barvou a dát do stejného boxu jako je k tomu příslušející tlačítko na kalkulaci
Marek Pavlišta
Profil *
Děkujeme za připomínky - jsem hlavně rád, že jste nám nevytkli nic extra zásadního:) Nicméně všechny návrhy předám administrátorovi a uvidíme, co projde a co nikoliv. Ještě mi dovolte otázku-zadávání jednotlivých produktů-přijdou Vám parametry jasné? Jde mi o to, že v této oblasti máme strach z provozní slepoty a neradi bychom, aby byla aplikace pro širokou veřejnost složitá. Zvládli byste si např. zkalkulovat leták nebo vizitku?
peta
Profil
* Marginy a padingy mas zcela rozhazene. Asi nejlepe je na tom menu (Kalkulace tisku) a paticka "(Kalkulace tisku | K)
* Velikost pisma asi nejlepe vypada "1. Specifikace zakázky" a vse pod tim, jinak katastrofa.
* zhusteny text vlevo ma problem s kontrastem barev a citelnosti. Na web se cerne pozadi nedava a pokud, pak je text dostatecne velky nebo tucny.
* graficky je to zplacane z ruznych druhu
maluvka moderni prouzky nahore (1)
vs. ostra fotografie (2)
vs. maluvka logo text (1)
vs. technicky text Online kalkulace tisku (3)
vs. zahusteny text vlevo (4)
vs. moderni menu nahore (5)
vs. stinovany rozklik (6)
vs. divny nadpis "Online kalkulace - Letáky a plakáty" (7)
vs. pekny obsahovy text "1. Specifikace zakázky ..." (8)
vs. divne, rozmazane ikony volby jazyka vpravo (9)
atd, ale v podstate tam mas 9 ruznych grafickych stylu, ktere spolu nesouvisi. Fakt pekna stranka se vejde do 1-5.
* Tisk, to snad nemyslis vazne? Tolik cerne v nahledu tisku stranky? Nebo ano?

Jinak je to zajimave pojate, jen graficky odflaknute.
Marek Pavlišta
Profil *
Dovolím si nesouhlasit. Napíšu podrobněji proč jsme některé věci udělali, jak píšete. Velikosti písem ve formulářích jsou výsledkem poměrně dlouhého A/B testování původní verze. Text vlevo a pod kalkulací je schválně zhuštěný a nekontrastní - cílem bylo přirozený zlatý střed posunout do oblasti formuláře. Proto i černá v pozadí. Nevím, co ti přijde divného na textu "online kalkulace-Letáky a plakáty" - je to označení pro link, pod kterým je online kalkulace letáků a plakátů - mimochodem nejvíce nakupované položky v této aplikaci. Okony jazyků rozmazené-nevím, mně se zobrazují korektně. Chápal bych námitku že jich je málo-web se postupně překládá a jazyků bude 7 - ikony tak budou tvořit sloupec. Horní proužky barevně ladí s logem, ikonami i podbarvením formulářů stejně jako s trikem ženské v "malůvce". Vyčítáš ostrou fotografii a o kousek níže neostré vlaječky-tož si vyber:) Osobně si myslím, že ti šlo jen o kritiku bez hlubšího zamyšlení se. Stránka je dělaná tak, aby přitáhla maximum pozornosti ke kalkulačnímu formuláři, což jak ukazují statistiky se také podařilo. Tvé připomínky stran marginů a padingů beru na vědomí, ale to je jediná věcná připomínka v Tvém příspěvku - zbytek je kritika pro kritiku- to je alespoň můj názor-nicméně jsem otevřen diskusi.
habendorf
Profil
Mně v tom formu tedy dost chybí ty labely, ale už to tu někdo psal a bylo to ignorováno, takže to asi bude ignorováno i nadále.
joe
Profil
Marek Pavlišta:
Graficky to je povedené, na názory od pety bych mávl rukou.

Už jsem to sem psal, jsou špatně udělány formuláře, nemají propojení na prvky. To byste si měli opravit, protože tak nutíte uživatele klikat na titěrné radio buttony nebo checkboxy a to snižuje použitelnost, když už používáte výrazy jako je "A/B testování", tak vypadá, že o tom něco víte, jenom nevím, proč jste dosud takovou zásadní chybu neopravili, jdete sami proti sobě.

Na stránce Kontakt se mi nelíbí centrální zarovnání - adresy + kontaktních údajů.

Na posledním velkém oranžovém "tlačítku" je text "Business cards, mini-calendars", který přetéká šedé ohraničení, vypadá to nepěkně.

Vlaječky nejsou rozmazané, ale okousané.

Pokud zmenším okno prohlížeče tak, abych viděl horizontální posuvník a s ním si sjedu úplně doprava, proužky nahoře a dole mají vpravo mezeru (nejsou tedy přes celou zobrazovanou plochu.
peta
Profil
Marek Pavlišta:
Napsal jsem, co vadi mi. Jak se k tomu postavis, je na tobe. Take mam k urcitym vecem duvod a nedam si je vymluvit :)
V podstate bych to prirovnal k tomu, jako bys v galerii vystavil fotku auta, vedle pikasa, postavil k ni pankace s kohoutem a tvrdil, ze to k sobe ladi.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: