Autor Zpráva
Baaraa
Profil
Zdravím,
hledám radu pro stranky www.schmieding.cz
Jak vylepšit pozici ve vyhledávačích na slovo awailft?

Jsou na druhém místě se stránkou www.schmieding.cz/strate/awalift/.

Případně, jak přimět google aby zobrazoval další "pododkazy" podle sitemap.xml ?

Asi jsem ve špatné kategorii, omlovám se.
Petr ZZZ
Profil
Baaraa:
Jak vylepšit pozici … Jsou na druhém místě
Co chceš zlepšovat, jestli jsou na druhém místě?

Případně, jak přimět google aby zobrazoval další "pododkazy" podle sitemap.xml ?

Před otazníkem se nedělá mezera.

Jestli máš na mysli takový ten seznam dalších odkazů, tak to dělá Google podle vlastního uvážení pouze u některých velmi úspěšných webů. Nelze to nijak ovlivnit, odhlédnu-li od vysoké kvality webu a dlouhodobé stability a úspěšnosti. Přimět k tomu Google nelze.

…ve špatné kategorii
Ano, dotaz patří do rubriky SEO, Google, Seznam, katalogy a moderace ho tam zřejmě přesune.
Bubák
Profil
Baaraa:
Jak vylepšit pozici ve vyhledávačích na slovo awailft?
Třebas tak, že nebudeš používat jistý jako-seo web, který se může dostat před tebe, protože ti ze stránky vykrade klíčová slova. Většina rad, co tam dostaneš jsou bláboly, ale většinou škodí tím, že zbytečně ztrácíš čas hloupostmi.
aduben
Profil *
mám jen takovou připomínku, teb web je hroznej
Baaraa
Profil
Petr ZZZ:
Co chceš zlepšovat, jestli jsou na druhém místě?
Být na prvním místě.
Na otazníky si budu dávat bacha :)

takový ten seznam dalších odkazů
Přesně ten jsem myslela. Když to neovlivním, tak se s tím budu muset holt smířit...

Bubák:
Třebas tak, že nebudeš používat jistý jako-seo web,
Aha, tak to mne fakt nenapadlo, že by mi místo pomoci mohli uškodit.

aduben:
teb web je hroznej
Děkuji ti za názor, bohužel jsem z toho nepoznala co je na něm nejstrašnější - tak to nemůžu napravit.
Linbor
Profil
Tento web na mne nepůsobí dobrým dojmem. Nesnažil bych se jej jakkoli zviditelnit, mohli byste přijít o zákazníky.
Dlouhatánské věty, mající i přes 50 slov!
Sekce "katalog" a "mateřská firma" vyhazují zcela pryč, bez jakéhokoli náznaku či upozornění (ikonka, podbarvení apod.).
Mimochodem: target=new, to můj prohlížeč nezná, pokud takové okno již nemám otevřené.
Ta sekce "mateřská firma" - velmi dobré stránky, odtud si vezměte vzor. Jistě i rádi pomohou, jste-li jejich pobočka..
ninja
Profil
Baaraa:
„takový ten seznam dalších odkazů“
Přesně ten jsem myslela. Když to neovlivním, tak se s tím budu muset holt smířit...

Zde došlo myslím k nedorozumnění. Petr ZZZ psal, že Googlu zobrazuje jen částečný výčet odkazů na vaše stránky (pomocí zádání do hledání "link:www.schmieding.cz" a ne všechny které zná, jak to třeba dělá Yahoo.

Počet odkazů na váš web samozřejmě ovlivnit můžete a je to 95% magie, jak se dostat na první místa. Velmi jednoduše můžete ovlivnit (přidat) odkazy na vlastních stránkách, obtížnějí na stránkách partnerů, dodavatelů, klientů, atd. Nejobtížnější je získávat linky z jiných webů.
aduben
Profil *
Baaraa:
bohužel jsem z toho nepoznala co je na něm nejstrašnější - tak to nemůžu napravit.
Mám z něj pocit , že visí ve vzduchu.....mateřský web je mnohem lepší.
nahoře nějaká lišta, což je asi menu, vlevo obrázek, stránka není nijak ohraničena,....... já bych se podívala , jak
se dnes dělají weby, to by určitě pomohlo.
xmark
Profil
aduben:
Napoprvé to bylo jen plivnutí, napodruhé totéž plus informace, že web "visí ve vzduchu". Super kritika.
To nahoře je opravdu menu. Čekal bych, že to pozná každý, kdo umí číst.

Baaraa:

1. Na první pohled je zajímavý ten obrázek vlevo (resp. to, že komplet obsah webu je k němu přilepen). Je to subjektivní, ale mně se to líbí. Na efektu to ale ztrácí, když si člověk uvědomí, že to "funguje" jen díky tomu, že:
2. Obsah je zarovnán vlevo. To nevypadá dobře. Na monitorech s větším rozlišením člověk uvidí na půlce plochy web a druhá půlka je bílá, případně ten poměr dosáhne třeba 1:2, což není nejestetičtější řešení.
3. Nepochopil jsem, proč se Katalog otvírá jako nová stránka
4. Nikde nevidím možnost vrátit se na úvodní stránku. Že tak funguje položka menu "Schmieding", vůbec není zřejmé.
5. V menu se nezvýrazňuje aktuální položka
6. Položka menu "Mateřská firma" vede bez varování do Německa. Hodně nepříjemné
7. Výrazy "Strate" a "E-TEC" mi nic neříkají. Budou něco říkat někomu, kdo má zájem o armaturu?
8. Dole na stránce je vysoký prázdný prostor. Chtělo by to tam nějakou standardní patu
9. Úvodní strana má minimum obsahu. Mimochodem, co tam dělá Tyco? Prostě tam je logo a nikde není vysvětlen důvod.

Celkově mám pocit, že na tom webu je jakýsi obsah, ale skoro žádné informace. Až to zavřu, nebudu za minutu vědět, co tam bylo.
Homer
Profil
Pokud se chceš umísťovat ve výsledcích na dané slovo, je dobré, aby to slovo na stránce bylo obsaženo. Pokud dobře vidím, tak je to v title a jenom jednou v textu. Co zkusit třeba nějaký nadpis?
aduben
Profil *
xmark:
Super kritika.
Ostatní jsou vždycky konkrétnější.

Občas se ptám , proč si lidé nejdřív nerozmyslí jaký bude mít stránka obsah? O čem bude? Tady se někdo diví,že není na dané slovo dohledatelný, přičemž jeho web je vůbec na slova chudý, natož na to klíčové.
Ten katalog bych vyřešila plně jiným způsobem, mohl by být součástí stránky, vzhledově podobný e-shopu, avšak bez košíku.Tohle nemá strukturu, proč vše otvírat do nových oken????


Na monitorech s větším rozlišením člověk uvidí na půlce plochy web a druhá půlka je bílá
Ano, takto to vidím já.

Napoprvé to bylo jen plivnutí
Snažila jsem se nebýt konkrétní a neurazit.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0