Autor Zpráva
Zarkan
Profil *
Zdaravím,
rád by mě zajímal váš názor na moje stránky sokolbrno4.wz.cz. Tento web mám na starosti čtvrtým rokem, ale pořád jsem jen začátečník, tak mě prosím šetřte s kritikou.
Za vaše rady, názory a připomínky předem děkuji.
Miloš
Profil
Vyházet rámce, animace a pohyblivé texty. Pak to snad bude vypadat jako web, který má smysl hodnotit.
Linbor
Profil
Tak tady by toho bylo opravdu hodně, co se nechá zlepšovat.
Především pryč s běžícím písmem. Jednak asi málokdo bude čekat, jednak to ruší. Obdobně ruší i poblikávání "new! new!".
Novinky v texarea - proboha proč, nikdo to přece přepisovat nemůže. To samé o inputu níže.
Rámy, ty bych plně zrušil, nebo aspoň odstranil přehrádky mezi nimi (border), aby si toho nikdo nevšiml.
Kvůli svátku stahovat obsáhlý javascript s databází celého roku? Lépe by bylo poslat pouze jediné jméno na daný den.
Tagy font a center jsou už minulostí.
Tabulka úplně zbytečná, postrádá smysl tam kde je.
Nevidím pod stránkou žádnou patičku, tedy kým a kdy byl tento web stvořen.
To jenom pro začátek, opravdu je co zlepšovat :)
Petr ZZZ
Profil
Zarkan:

1. Fotky jsou příliš tmavé.
2. Čitelnost textu trpí strukturou pozadí.
3. Některé položky menu nemají hover.
4. Pán v hlavičce jakoby dával přednost spíše lenošení než sportování, na web T.J. by se hodil obrázek sportovce líp.

Linbor:
Tagy font a center jsou už minulostí.

Možná <center>, ale <font> bez atributů a nastylovaný přes CSS se může hodit. Navíc by bylo dobré definovat tu minulost. Oba tagy se vyskytují na miliónech (nejen starších) stránek a proto lze počítat s tím, že i do budoucna budou podporované.
Miloš
Profil
Linbor & Petr ZZZ:
Nejde o to, že je <font> "zastaralý", ale že 1) často existuje sémantičtější řešení, 2) je dobrým zvykem od sebe oddělit text se strukturou na jedné straně (HTML) a vzhled (CSS) na straně druhé – lépe se to spravuje.
Pokud bych například dělal vzorník barev, nikterak bych se ani dnes nerozpakoval použít <font color=…