Autor Zpráva
jw.tk
Profil *
Prosím o kritiku mnou vytvořených stránek: www.m-centrum.com
Jsem začátečník a stránky jsem tvořil tak, aby fungovaly hlavně ve Firefoxu a MSIE (1024 x 760)...zatím mám problémy pro rozlišení 800 x 600, ale pracuji na tom (viz. diskuze na tomto webu)

Některé části (vkládané menu, jídelní lístek, nápojový lístek) jsou kvůli rychlosti vkládané přímo z openoffice, snažil jsem se kód trochu vyčistit od zbytečných tagů, ale hodně jich tam zůstalo...

díky moc Honza
Richi
Profil
Mám rád přehledné jednoduché stránky! :-)
Timy
Profil
1) představ si, že ty stránky neznáš, že jsi je viděl poprvé v životě. Podívej se na druhý odstavec (Dále zde uvádíme...) a řekni mi upřímně - vidíš tam odkaz nebo tam nevidíš odkaz? (aneb podtrhávej odkazy)
2) chybí alternativní text u obrázků
3) neklikací logo (logo má být odkazem na hlavní stránku)
4) chtělo by to nějaký slogan, který by uživateli jasně sdělil, kde se nachází, název M-centrum mu toho moc neřekne (z ostatních částí stránek je to sice jasné, ale nějaký slogan by stejně neškodil)
5) projeď si zdroják validatorem http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.m-centrum.com /index.html
jw.tk
Profil *
To: Timy

1) Informace na hlavní stránce mají fungovat jako úvod...to znamená text bez jakýchkoliv odkazů...Jediný odkaz který je pro nás velmi důležitý, je "denní menu", které je zvýrazněno...prostě jsem nechtěl, aby na hlavní stránce v úvodu bylo přeodkazováno (jen pro úplnost jsem tam vložil "skryté" odkazy...to znamená odkazy, které neruší)

2) alternativní text - dodělám
3) klikací logo - dodělám
4) slogan vymýšlím, ale nějak na něj pořád nemůžu přijít
5) projedu

Díky moc za rady
luka
Profil *
konecne normalny dobry stary web s xhtml a table
Lukáš M
Profil *
luka no, nevím, jestli je table-layout nějaká výbra (no flame!) ale určitě se shodneme, že se celkově web podařil! dobrá práce, jw.tk! ;)
Anonymní
Profil *
Ještě to klikací logo!!
Icepoint
Profil