Autor Zpráva
larissa
Profil
ahoj, čo sa vám páči/nepáči, čo by ste vytkli stránke www.naturterapie.sk ? Inak je to moja prvá ,,seriozna,, stránka, som ešte len začiatočník :)
Shampoo
Profil
Prvnotní dojem: líbí se mi, decentní design

1. žádný hover efekt v menu i u jiných odkazech
2. asi bych udělal kolem celé stránky decentní border - takhle to budí dojem, že to plave a nevypadá to jednotně
3. hlavička - změnit font-family - nejlépe v grafickém editoru přímo text udělat:vytvořit nějaký styl, zvětšit
4. horní menu - zvětšit font

Do kódu jsem se nekoukal.
jenikkozak
Profil
larissa:
Vůbec to není tak špatné, jak jsem čekal podle tohoto příspěvku. :-)
Možná bych trochu zmenšil mezery mezi položkami ve vertikálním menu, aby nebylo roztaženo na takovou plochu. Asi bych také zmenšil mezeru nahoře na stránce.
Text v patičce „© 2010 All Rights Reserved • Design by LC“ by se hodilo přeložit.
Kód stránky také není nijak špatný. Jen tam některé konstrukce máš zbytečně. Je možné například použít tag <menu>. Všiml jsem si, že je na té stránce dvakrát definováno kódování. A odstavce se nedávají do odkazů, ale naopak.
Cenník by bylo možné udělat pomocí tabulky, což by bylo lepší než jej dávat ve formě obrázku.
Lexter
Profil
1) Snaž se mnohem více používat vlastnost background-color. To kvůli tomu, aby i při vypnutých onrázcích byli prvky stále podbarveny a byli vidět. Já třeba vidím jen prázdnou bílou stránku.
2) http://www.naturterapie.sk/cennik.html přespsat do html tabulky.
3) http://www.naturterapie.sk/kontakty.html - Já mám rád klikací mejl.
4) Vyráběj zmenšeniny obrázků. Zmenšovat je jen v html není moc šťastný nápad kvůli velikosti. O to by vlastně ani tak moc nešlo, jsou i tak docela malé, ale šmejdské prohlížeče typu Firefox je skoro nevyhlazují. Nevím jak teď.
larissa
Profil
ďakujem za tipy:)
Mistr
Profil
larissa:
(1) Osobně bych rozšířil klikací oblast klikacího loga. Klidně na výraznou část toho zeleného listu.