Autor Zpráva
matias
Profil *
Prosím o kritiku úplne nového webu, ktorý som celý od základu prerobil. :)

www.donaskova-sluzba.webnode.sk

Ďakujem za vaše názory a pripomienky.
Zweistein
Profil
Prepáč moju slovenštinu.
· St@ir soft - ten zavináč vyzerá divne a soft(ware) v názvu donáškové služby je blbost.
· Pozadie u headeru je moc prekombinované, skús niečo jednoduchšieho.
· Tie fleky za h2 sú čúdesné, daj je preč.
· Modrý prechod za hledáním je príšerný, taky preč.
· Prostredný oddiel je moc úzký, buď uber jeden stľpec, alebo rozšir stánku.
· Tvoji zákazníci budú pravdepodobne hlavne dúchodci a ti Facebook nemajú a RSS nevie, čo je. Daj to preč alebo nižšiej.
· Uber položek z menu.
· Celkove je to také preplácané, zkús to zjednoduššit.
Petr ZZZ
Profil
Text v hlavičce místy splývá s pozadím, blbě se to čte. Barevný přechod v pozadí hledání se mi docela líbí, ale přeplácané mi to celé přijde taky a načítá se to tak pomalu, že jsem musel prchnout.
peta
Profil
vse krom stredu s obsahem je graficky katastrofa a spatne se na to kouka.
Ivy
Profil
Toto jsou mé osobní názory jako potenciálního zákazníka (a doufám, že vám tento můj pohled pomůže mnoho věcí zvážit a zlepšit):
Příliš mnoho odstínů zelené, ale i modré a do toho oranžová - je to rozbité, neladí to, chtělo by to sjednotit. Ty fleky za h2 by mě dávaly smysl pokud by firma měla logo psa s nákupní taškou a byly by to psí stopy, jinak se připojuju k Zweisteinovi. A překombinované mi to připadá taky. Mě se to taky načítá dlouho a taky bych asi utekla.
"Obchodné podmienky" bych doporučila stylisticky učesat, a to u nejlepšího kadeřníka - sorry, ale připadá mi tak trochu jako 12 způsobů jak dovést ženu k orgasmu.
"Ak ste stu nenašli odpoveď na svoju otázku napíšte nám ju. Radi Vám odpovieme. Kontakt na nás nájdete na samostatnej stránke kontakt na St@ir Soft." Tohle je příšerné, proč není ten kontakt tady? Osobně bych na to neklikla (a to kromě jiného i proto, že se to dlouho načítá....)
"Vyberte si spôsob kontaktu, ktorý Vám najviac vyhovuje a cez tento zvolený kontakt nám napíšte Vašu otázku, ktorú sa nás chcete opýtať." Místo tohodle bych doporučila pouze větu "Napište nám." Samozřejmě klikací a s odkazem na mail.
Odrazuje mě jméno firmy a nedovedu si představit jak bych ji doporučovala kamarádce (ti stoiráci?). Jako potenciálního zákazníka by mě velmi zajímalo, jak chcete dělat donášku zdarma, tj. kdo ji bude platit. Ale hledat to už nebudu, nemám na to trpělivost.
Doporučuji přečíst a projít seriál Firemní web.
Nechť je vám to k užitku.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: