Autor Zpráva
colorshock
Profil
Colorshock portfolio se systémem - www.color-shock.cz

Budu rád za každy návrh co vylepšit a pokusím se to co nejdříve udělat.
stepan
Profil
Najděte sedm rozdílů :)

Tento web slouží jako mé online portoflio. (ukázky mých již hotových prací). 
Některé práce jsou vyhotoveny, ale nejsou použity, a nikdy nebyli. 
Jaké práce to jsou najdete v náhledovém popisu reference. Kde je npsáno "na prodej". 
A pokud o ně budete mít zájem, můžete mně kontaktovat a určitě se domluvíme.


Tento web slouží jako mé online portoflio (ukázky mých již hotových prací). Některé práce jsou vyhotoveny, ale nejsou použity a nikdy nebyly. Jaké práce to jsou, najdete v náhledovém popisu reference, kde je napsáno "na prodej". A pokud o ně budete mít zájem, můžete mě kontaktovat a určitě se domluvíme.
colorshock
Profil
Díky ;)
Lexter
Profil
1) Webu schází patička. Ne že by v ní někdy bylo něco užitečného, ale opticky uzavírá web a nemám dojem, že mi text steče na lištu. Je to pak daleko kompaktnější.
2) Bez obrázků jsem zbaven loga, hádám že skrýváš obsah tagu h1, protože textový obsah přítomný je. To nepovažuji za šťastný přástup. Zkus http://wellstyled.com/css-replace-text-by-image.html. Jsem také ochuzen o kontakt ve sloupci. To je ale zlé!
3) .nomargin a .ruzova... Ale no tak, kde to jsme? Projdi se řádné formátování webového dokumentu. Zjistíš, že existují specializované tagy pro nadpisy, seznamy, tabulky a mnoho dalšího. Používej je. Ulevíš jak sobě, tak lidem a vlastně i mě. Třeba stránka O mně přímo volá po nadpisech, seznamech a snad i tagu address. Jeho význam je myslím jasný.
4) Jako pedant oceňuji dělení obsahu pomocí hr. Není však příliš logické.
5) Poptávkový formulář není plně "olabelovaný". Bez obrázků ho neodešlu jinak než za pomocí Enteru. Chybová hláška je z důvodu nedostatečného kontrastu prakticky nepoužitelná.
6) Je nutnost v tiskové verzi tisknout reklamu? To už myslím ne ;).
7) Reference se zvětšují jen pomocí šipky. Moc mrňavé a já jsem liný se trefovat. Oklikej to celé.
8) Odkazy v textu podtrhej. Viz poptávkový formulář zde na webu. IMHo by bylo lepší kašlat na nějaké zde a rozklikat celý text poptávkový formulář. Z toho se mi někdy ježí chlupy když vidím web plný zde a tady apod..
9) Div patička je k čemu? Uvnitř máš nevyužitý element p, který zastane stejnou službu.

A už se mi nechce. Kolegové doplní.
mattyZEM
Profil
Lexter:
6) Je nutnost v tiskové verzi tisknout reklamu? To už myslím ne ;).
Endora si reklamu přidává sama.
Lexter
Profil
mattyZEM:
Já vím, ale proč ji nechávat v tiskové verzi...
mattyZEM
Profil
Lexter:
proč ji nechávat
Protože to je jejich podmínka?
Lexter
Profil
mattyZEM:
To je logické a představ si a nemusíš mi věřit, že jsem si toho vědom. Přesto je naprosto dementní nechávat reklamu v tisku, kde jen zabere místo a naprosto se mine účinkem, protože nezobrazuje url. Jsem si jistý, že by to potvrdili. Ale za zeptání se nic nedá.

Stejně tak divné je nechávat tam menu, patičku a další blbosti.
Taurus
Profil
Hodnotím už asi tvé třetí portfolio a pořád si říkám – tak kdepak bude ten "color shock"? Podívám se na odkaz a... nikde nic. Šeď, trošku růžové... :-( A s tou češtinou, prosím, něco proveď, to je bída. V zájmech píšeš "posezení s přátely.." Když pominu to y, tak taková kolonka bývá na lidech apod. a zní to dost divně, konzumně.

Podmínku reklamy bych chápal, ale v tiskové verzi? To se mi nechce věřit. Vážně to někde píšou i pro tisk?
endora
Profil
Reklama se samozrejme v tiskove verzi zobrazovat nemusi

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0