Autor Zpráva
Wonderman
Profil *
Dobrý den,
chtěl bych poprosit o názor na internetové stránky hudební skupiny ESO. Jsem student a vytváření stránek je mým koníčkem. Animovaná písmena ESO, která se nachází v dolní části, jsou na speciální přání vedoucího kapely. Obrázek v odkazu "CJ forever" je na stránky mého spolužáka, tudíž na grafické zpracování tohoto obrázku nemám vliv. V blízké době by mělo přibýt pár fotografií ve fotogalerii, která je zatím poněkud skromná. Většina textů byla převzata z informačního letáku skupiny ESO.
Jsem si vědom, že na stránkách není nikde zapsáno, z jaké oblasti skupina je. O tomto faktu jsem již obeznámil vedoucího kapely, ale zatím se mi nedostalo jasného řešení.

Budu vděčný za jakékoli názory, nápady i výtky.
marek094
Profil
Stránka není v MSIE vycentrovaná, nenašel jsem ceník a přidal bych do repertoáru videa - nahrávky - tech písniček
vladek
Profil
prečo je to "Optimalizováno pre Firefox 3"? Prečo to nie je optimalizované aj pre Operu, IE, Safari, ...
mkroulik
Profil
Doporučuji použít něco jako:

.p0 {
font-family:Cambria,Georgia,serif;
line-height:19px;
}


Text se mi po této úpravě lépe četl.
peta
Profil
logo - ok
menu - muzes zkusit tucny text a barvu neaktivni polozky mirne do zlutosede
obrazek vlevo - ok
text vpravo - predelat, muzes zkusit bily podklad
paticka 1 - budiz, tez bych cerny text jemne zabarvil do zluta
paticka 2 - pryc, tato cast bezneho uzivatele ani trochu nezajima. pokud to ma byt jakoze reklamni lista, pak by mela mit loga aspon stejnou velikost a vsechna resena obrazkem

Clenove
text vpravo - az na cernou barvu pisma (opet jemne do zluto-oranzova, podle podkladu)

Historie - predelat
Terminy - predelat
Repertoar - predelat

Text vpravo ma obsah asi dobry, ale to zarovnani prvku je hruza. Kdybys tam zrusil veskere css, cos na to pouzil, tak to vypada vzhledove 100% lepe.