Autor Zpráva
Malcon
Profil *
Prosím o zhodnocení stránky www.houbik.borec.cz .
Jedná se o můj osobní web, žádný zbytečný reklamy ani e-shopy,..
Jsem úplný začátečník, toto je tedy můj první web...
Jediná vada je, že zatím je funkční pouze main page(index.html)...tak co si o tom myslíte?
Díky za názory :)
jksdf
Profil
Tá hlavička, logo, alebo čo to na vrchu je má nadstavený onmouseover a vyzerá to desivo - zľakol som sa. Písmo je nečitateľné. V ľavom stĺpci je iframe, alebo čo a vyzerá tam zvláštne, zobrazuje sa kód - naozaj som ako užívateľ neprišiel na to, na čo to je určené. Pätička stránky vyzerá dosť zvláštne - po modrej by nemala ísť hneď hnedá. </iframe> neexistuje. Niektoré divy tam máš úplne zbytočne.
Malcon
Profil *
ej na to jsem trochu zapomněl..ta patička tak rozhodně nemá vypadat, má navazovat na tu modrou...až to spravuju.
Malcon
Profil *
jksdf:
Tá hlavička, logo, alebo čo to na vrchu je má nadstavený onmouseover a vyzerá to desivo - zľakol som sa

Co se ti na tom nelíbí ?
jksdf
Profil
a) v zelenej sa mi to nepáči,
b) takéto efekty pôsobia na môj vkus dosť rušivo - vrchný odkaz používam, keď sa chcem dostať na hlavnú stránku ale ak by mi to malo stále takto blikať, tak by som to nepoužíval
Malcon
Profil *
takový odstín zelené sem zvolil z důvodu trošku tu stránku oživit..celý tento "efekt" má vlastně oživit a obarvit už tak nudnou stránku...toť můj názor.
Já mám hlavně problém s kvalitou obrázku, práce v grafických editorech neumím a tenhle jsem udělal v Gimpu 2 a Malování..myslím si že když vylepším to logo tak to bude mnohem lepší.
Mistr
Profil
Malcon:
(1) Změnil bych soupis novinek v hlavním sloupečku; ve stávající podobě se mi zdá dosti nepřehledný. Co se třeba inspirovat výpisem na změn Jak psát web?
(2) Na webu se mi nezamlouvá, dle mého názoru, nesourodá snůška reklamních bannerů. Vím, o banery se nejedná, avšak působí tak (alespoň na mne).
(3) Část webu je psána anglicky, část česky. Proč to nesjednotit?