Autor Zpráva
Afrod
Profil
Ahojte zajímá mě Váš názor z pohledu zákazníka. Kdyby jste si měli koupit nějaký produkt ze stránek a hledali by jste ho. Tím myslím jako to dělá každý koukne i na konkurence a porovná ceny. Stánky http://www.in-top.cz jsou zaregistrované i na zboží.cz a co by jste vylepšily ohledně přístupnosti a vyhledatelnosti stránek. Na rozklikávacím menu se pracuje
Mistr
Profil
Afrod:
(1) Doplň klikací logo. Přesněji, udělej ho z klasického obrázku loga, tedy

namísto současného

(2) Sloupeček vpravo je neskutečně dlouhý.
(3) Co si představit pod pojmem Hledej: Nákupní košík: na vrcholu pravého dlouhého sloupce? Očekával bych boxík pro vpis hledaného výrazu a nikoliv košík.
(4) Veškeré zboží z kategorie nevím (asi Ohřívače nepřímotopné) by bylo možné vypsat na jednu stránku místo stávajících tří.
(5) Co proměnný titulek stránky (tag TITLE v části HEAD)?
(6) Nikde není vidět, jakou kategorii z webu mám zobrazenu. Chtělo by to zvýraznění položky v menu i nad výrobky nadepsání jejich kategorie.
(7) Jednotlivé položky z menu mají někdy poměrně krkolomné zkratky; například Nás. plyn. konden. k. Chtělo by to zkratku rozepsat. Co k tomu třeba využít atribut TITLE u jednotlivých odkazů?
(8) Pro větší přehlednost bych doporučoval ceny rozepsat s mezerami mezi tisíci a sty či případně dokonce mezi miliony a sty tisíci.
(9) Co na mapce

znamenají ta dvě kolečka? Snad pobočky? Podle výpisu adres však zas máte jen jednu pobočku, v Pelhřimově. To by mohl být ten spodní puntík. A ten druhý? Mladá Boleslav? Jičín? Turnov?
(10) Jak se ze stránky Voda dostanu na výpis kontaktů. Asi nijak, viď?
(11) Při najetí na obrázek

se zobrazí titulek voda. U dalších obrázků tomu již není. Proč?
(12) Tím NEW ve stránce Panther 24 KTV 18 je zřejmě myšleno, že se jedná o novinku, viď? Proč nepoužít toto české slovo a vypomáhat si pojmy z angličtiny?
(13) Oprav si rozměry obrázků, ať nejsou tak ošklivě deformovány. Viz například obrázek:

nebo RAVAK sprchové kouty.
(14) Ve stránce Hledat píšeš Katalogová čísla od výrobce JIKA zadávejte bez teček a mezer!! Máš tuto svou podmínku pak i skriptově ošetřenu nebo spoléháš jen na šikovnost nakupujících? Navíc místo sáhodlouhého vypisování
Vyhledávání Vám usnadní práci. Pokud víte daný název produktu, mějte vybráno Název.
Pokud Znáte katalogové číslo nějakého výrobku, vyberte v rolovátku Katalogové číslo.
Nebo můžete najít pouze výrobce a objeví se Vám všechny produkty daného výrobce.

lze pro rychlejší orientaci (s vhodným grafickým doprovodem) uvést například:
- Znám název a šup tam s vyhledávačem nastaveným již na hledání v názvech
- Znám katalogové číslo a opět okamžitě nabídnuté vyhledávátko mezi katalogovými čísly atd.
Zkrátka se snaž zákazníky vést intuitivně, nikoli nějak složitě, aby si museli číst sáhodlouhé elaboráty. To nikdo dělat nebude. Chceš-li, aby něco dělali, vmanévruj si je tam.
(15) Co e-mail, nebyl by vhodnější zřízený přímo na doméně in-top.cz?
Afrod
Profil
Díky za rady, některé body tvých připomínek jsem již předělal.
Afrod
Profil
Můžete stránky zkouknout teď. Hodně prvků opraveno, ale to vyhledávání zatím ne.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0