Autor Zpráva
alda
Zdravím, udělal jsem už dost webů a ti pro které jsem to udělal nenadávali, tak jestli by jste mohli zkritizovat mé portfolio:

Odkaz PS: Je mi 13 let tak prosím buďte na mě mírní, až budu starší snad budu dělat dobré práce.... :D
imploder
alda:
1. při malé šířce okna se stránka rozsype
2. malý kontrast tmavě červeného písma na černém pozadí
3. mail: je lepší, aby byl mail vidět (ne "Mail", ale "petras.alesek[<zavináč>]seznam.cz")
4. věty v pravém sloupci vypadají divně, jak některé začínají malým, jiné velkým písmenem, některé končí tečkou jiné ne -> sjednotit - dal bych to normálně jako věty - velké písmeno, tečka na konci:
"Jmenuji se Aleš Petráš, je mi 13 let a studuji ZŠ Svisle 13, Přerov.
Tvorbou webu se zabývám třetím rokem.
Snažím se dělat weby validní.
Nejsem špičkový kodér a mám se ještě co učit ale možná vás potěší mé reference."
alda
Rozsypání jsem již vyřešil ostatní doladím díky ;-)
Mistr
alda:
Doplním kolegu implodera:
(1) Zkoušel jsi, jak by to vypadalo, kdybys měl oba sloupce dole zarovnané do jedné roviny?
(2) Věty v pravém rámečku bych možná vertikálně oddělil (a vytvořil z nich vlastně jakoby jednotlivé odstavce). Co Ty na to?
(3) Do věty Občas poradím tomuto mladému tvůrci her s webem, ikdyž rámce nemám v lásce si doplň čárku, kterou jsem Ti zvýraznil. Myslím, že by tam měla být.
(4) Co ten zelený nápis roztáhnout, aby lícoval s modrým Aleš Petráš?
(5) Uvažoval bych o rozšíření textu v titulku stránky (tag TITLE v části HEAD) o údaj, že se jedná o prezentaci kodéra. Myslím hlavně kvůli SEO.
(6) Nechceš zabudovat i kontaktní formulář?
(7) Co rozklikat ten e-mail, aby se na něj dalo klepnout? Jen se ptám.
alda
Díky za kritiku :) vše opravím, upravím :-)
xmark
jen drobný postřeh: "PHP HTML CSS" vypadá jako menu o třech položkách.
alda
To zpravím to jsou detaily...
jenikkozak
„Studuji základní školu“, to mi zní trošku legračně. :-)