« 1 2 »
Autor Zpráva
Favorit
elektroservis
Anonymní
Profil *
Co říkáte na tu to stránku www.elektroservis.wz.cz . Je to jednoduchá stránka založena na jednoduchosti.
Favorit
Pište, pište, pište jestli je to dobrý nebo ne a když ne tak proč. Thank you ( děkuji)
Falco
K příspěvku (ne k webu):
- psát třikrát je amatérské
- Pište, pište, pište... je odpuzující
- základní anglická slovíčka umí snad každý

K webu:
- raději nehodnotím, prostě začátečnický web...
Favorit
Falco
Tak ty jsi dobrej tejpek. Jsem neměl co dělat, tak jsem to nějak chtěl přiblížit !!! A ještě něco nejsem začátečník hochu
Boy
Favorit

Tak to jsi ty ten týpek, co tvoří takový ty v uvozovkách "zajímavý" weby. Já nevím ty máš asi nějaké gigantické sebevědomí, protože jinak si to absolutně neumím vysvětlit. No přece když něco dávám ke kritice, tak o tom musím být přesvědčenej, že to má nějakou kvalitu. Ovšem když se dívám na tvé stránky tak je to hrůza a běs. Po stránce DESIGNU. Kód se mi nechce luštit, ale pokud je takový jako design, tak to je naprostá hrůza. Přece každý normální webdesigner se dívá na konkurenční weby a srovnává své práce s nějakými jinými aby poznal, jestli to stojí za to nebo ne. Já nevím jaký ty máš vkus, ale je přinejmenším otřesný. Podívej se třeba na designy od Roman[ticky]. Jak má udělány své osobní stránky! Takhle to má vypadat. Rozhodně nepužívá nějaké laciné gify atd, které jenom odtahují pozornost a stránka má nějaký řád. Teda ale tvoje weby se mi docela špatně čtou, jelikož někde vedle bliká animace a je to opravdu nepříjemné. Pokud si tohleto neuvědomíš, tak se nezlob, ale podle mě tady nemáš co dělat. My ti to tady sice zkritizujeme, ale ta kritika bude pořád stejná. Podle mě se mnou bude většina souhlasit. Nicméně tohle byl můj nejkritičtější příspěvek, ale myslím si, že to byl potřeba.
habendorf
Zajímavý kód. Třeba 3x <body> - není to příliš?
Boy