Autor Zpráva
mclama
Profil
Dobrý den,udělal jsem si menší fanweb o hře world of warcraft,vlastně slouží jako prostředek ke zdokonalení mého html umění…
pokud máte nějakou kritiku,navrhněte prosím způsob jak to "vylepšit",protože v html jsem opravdu jen začátečník (stačí např odkaz na forum kde se daná věc řeší)
a buďte prosím schovívaví,je mi jen 14 let a je to můj prvni html web (wordpress nepočítám)
Děkuji
adresa : hrajwow.yc.cz
mattyZEM
Profil
mclama:
Odkaz?
Taurus
Profil
Podívej se na Nejčastější chyby na webu

Zaměřím se na chyby, kde není potřeba znalostí. Je tam plno nečitelného textu - vždyť tmavá na tmavé… chjo. Welcome se dá napsat i česky. Do hlavičky by se hodil nadpis webu, měl by mě hned upoutat. Proč je tam pak panda, to netuším. Externí počitadlo je zbytečné a kvůli němu skáče menu, protože trvá, než se načte. Na českém webu vypadá líp česká adresářová struktura namísto information, members. Mohl sis trochu pohrát s typografií a stejně jako chybí nějaká lepší hlavička, tak patička není vůbec…
JAAkub
Profil
Najprv, pre niektorých lenivcov : hrajwow.yc.cz

mclama:
Celkom dobrá stránka, nebojsa! každý niekedy začínal ja osobne mám 12...
Zmenil by som farbu textu v menu, pretože sa to zle číta.
Obrázok má zas moc kriklavý text, nieje dobre vidieť.
Screenshoty - 404 Error
Chýba klikacia hlavička, a poprípadne nejaký text v hlavičke...
A ešte k tomu písmu, ešte zosvetli farbu aj textu.. Inde než v menu...
<miniPoznámka>Vidím že používaš staré známe tabuľky</miniPoznámka>
mclama
Profil
No,ono tady je problém,ten web jsem nedělal přímo já,většina toho je templáta,já si jen dělám detaily. takže nemám ponětí,jak udělat například klikatelný obrázek atd.Na upravování používám vlastně adobe dreamweaver 8 ale řekl bych že všechny ůpravy bych zvádl i bez něj,ale zabere to míň času.Skusím udělat něco z toho co jste napsali,a dám vědět výsledek.zatím díky za kritiku
TopSecred
Profil *